Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag gillar det också :-D Fast det kommer nog att ta ett tag att vänja mig.Häftigt hår! Jag gillar det
Och du, tänk inte på det killen sa, så himla illa är det inte att färga sitt hår.
TackVad fint ditt hår är!
Om en relation tar slut för mig tar jag överdos för att jag vill dö. Det kommer att hända till 100% så därför är det direkt farligt för mig att vara i en relation. Jag har också så dåliga erfarenheter att jag kommer aldrig att kunna lita på någon igen. Jag kan nog aldrig hamna på plus när det gäller en relation så därför är det ganska korkat att träffa den här killen. Jag känner mig också elak mot min killvän för att jag funderar över allt detta eftersom vi har ett "förhållande". Jag kommer dock aldrig att inleda något nytt utan att prata med honom först och jag vill verkligen bara ha den här nya killen som vän, men det är så himla mycket vi är lika medJag anser att en partner ska höja ens bra sidor och minska ens dåliga (typ). Jag vill alltid ha känslan av att båda mår bättre ihop än tidigare, att man lär sig något om sig själv och varandra. För även om relationen tar slut så hamnar man på plus. Galet flummigt men jag hoppas det är förståeligt.
Mår du bra av den nya killen so go for it!
Om en relation tar slut för mig tar jag överdos för att jag vill dö. Det kommer att hända till 100% så därför är det direkt farligt för mig att vara i en relation. Jag har också så dåliga erfarenheter att jag kommer aldrig att kunna lita på någon igen. Jag kan nog aldrig hamna på plus när det gäller en relation så därför är det ganska korkat att träffa den här killen. Jag känner mig också elak mot min killvän för att jag funderar över allt detta eftersom vi har ett "förhållande". Jag kommer dock aldrig att inleda något nytt utan att prata med honom först och jag vill verkligen bara ha den här nya killen som vän, men det är så himla mycket vi är lika med
Jag förstår precis hur både du och @Waikiki menar. Problemet är att jag kan påverka mig själv och mina egna tankar och handlingar. Jag kan aldrig veta vad en annan människa känner och tänker för även om någon säger en sak så kan den känna precis tvärtom inom sig.Det behöver inte bli så (alltså de negativa sakerna du säger kommer hända). Du kan styra ditt tankesätt och bestämma dig för att agera annorlunda dennå gång. Ja det är skitsvårt att ändra på sig, men du kan välja att försöka, du kan lära dig att tänka och göra på ett annat sätt.
Jag vet inte om det heter så på svenska, men har du hört om en självuppfyllande profetia? Dvs. att om man säger en sak väldigt bestämt, och gärna upprepar den flera gånger om, så går det i uppfyllelse. Dina fyra första meningar i citatet ovan verkar lite som sådana. Genom att tänka på det sättet övertyger du din hjärna om att det är sanningar som inte går att ändra. Men inget är svart/vitt eller "skrivit i sten", allting kan ändras.
Jag vet att du pratar av erfarenhet och att du är övertygad om att det är så, men om du tänker efter så kanske det finns saker du kan göra förr att undvika att det samma händer en gång till?
Förlåt om det blev lite svamligt, försöker jobba samtidigt som jag skriver lite emellanåt. Vill mest ge dig lite hopp om att allt inte behöver vara svartmålat.
I övrigt så tyckte jag @Waikiki sa det på ett mkt bra sätt, en partner bör vara någon som lyfter ens bra sidor och minskar de dåliga. Så jag tycker absolut du ska träffa denna kille och känna efter om han är en sådan.Men kan nog vara en bra idè att hålla det på kompisnivå till en början. Lycka till med träffen!
TackHåret blev superhäftigt! Ja, en hel del hårfärger är säkert inte så nyttiga (själva vätskan), men det är nog ingen större fara när de väl är i håret. Det är så kort tid totalt som du evt. Utsätter huden och luftrören för hårfärgen att det knappast spelar någon roll.
Så starkt av dig att du visar dig i linne utan "armstrutarna". Så bra!
Kul att det gick bra på utställningen och att du fått kontakt med en ny person som verkar trevlig.![]()