Lyans nya tråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckades somna vid ett-tiden och vaknade för ert tag sedan med vidrig ångest som inte har gett med sig ännu. Hatar morgonångesten!

hoppas du har haft en bättre eftermiddag.
Helt okej :-) Jag har byggt burar och plockat upp marsvinen i lägenheten och nu håller jag på med en bur till vaktlarna men jag mätte fel på en kortsida så den blir inte klar idag tyvärr. Har varit iväg med min vän och köpt lite tyg och så har vi ätit, fixat hennes marsvin och tittat på terror på elm street. En hel del godis blev det också :-(

Helt okej :-) Jag har byggt burar och plockat upp marsvinen i lägenheten och nu håller jag på med en bur till vaktlarna men jag mätte fel på en kortsida så den blir inte klar idag tyvärr. Har varit iväg med min vän och köpt lite tyg och så har vi ätit, fixat hennes marsvin och tittat på terror på elm street. En hel del godis blev det också :-(
Låter som en bra dag. vill se en bild på vaklarna!

Och sitter med färg i håret trots att jag är trött och visste att det skulle sluta med att jag ångrar mig för att jag vill sova

Samma som innan men något ljusare. Jag ville ha det knallrosa men vågade inte bleka det tillräckligt länge så det blev rosalila. Blev precis klar! Behöver verkligen klippa luggen också men det ger jag mig inte på nu!
24068035_1635780946485141_7694114600368738914_n.jpg

Himla läckert :D Gillar verkligen två olika färger, mitt blir bara snett när jag försöker :o

Mitt är trafikskyltsblått just nu :cool:

Himla läckert :D Gillar verkligen två olika färger, mitt blir bara snett när jag försöker :o

Mitt är trafikskyltsblått just nu :cool:
Tack! Jag delar upp håret i jämnstora tofsar där jag placerar snoddarna i samma höjd. Då vet man var man ska sluta

Jac saknar mitt blåa lite, men framförallt saknar jag mitt blonda. Det var alldeles för svårt att hålla efter :-(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Letar efter nya hörlurar men har svårt för när de klämmer eller trycker, finns det några tips på over-ear som är mer flexiga/lösa? Har...
Svar
4
· Visningar
202
Kropp & Själ Som jag nämnde i en annan tråd har min man lunginflammation. Vi närmar oss 20 dagar med feber, kraftig hosta, flämtande andning och... 2
Svar
25
· Visningar
1 990
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 350
Kropp & Själ Det finns så många olika och vackra ögonfärger och mönster! Hur ser era ögon ut? 2 3
Svar
56
· Visningar
3 047
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31