det kan vara lungande för dig.999kr känns lite mycket :-/ Fast det hade varit väldigt bra att ha för jag har ju extremt mycket brandfarligt och dåligt dragen el i djurrummet så kanske värt att ta sig råd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det kan vara lungande för dig.999kr känns lite mycket :-/ Fast det hade varit väldigt bra att ha för jag har ju extremt mycket brandfarligt och dåligt dragen el i djurrummet så kanske värt att ta sig råd!
Nej då, jag tror att du är orolig. det är normalt.jag håller på att bli knäpp
999kr känns lite mycket :-/ Fast det hade varit väldigt bra att ha för jag har ju extremt mycket brandfarligt och dåligt dragen el i djurrummet så kanske värt att ta sig råd!
hoppas du har haft en bättre eftermiddag.Lyckades somna vid ett-tiden och vaknade för ert tag sedan med vidrig ångest som inte har gett med sig ännu. Hatar morgonångesten!
Helt okej :-) Jag har byggt burar och plockat upp marsvinen i lägenheten och nu håller jag på med en bur till vaktlarna men jag mätte fel på en kortsida så den blir inte klar idag tyvärr. Har varit iväg med min vän och köpt lite tyg och så har vi ätit, fixat hennes marsvin och tittat på terror på elm street. En hel del godis blev det också :-(hoppas du har haft en bättre eftermiddag.
Låter som en bra dag. vill se en bild på vaklarna!Helt okej :-) Jag har byggt burar och plockat upp marsvinen i lägenheten och nu håller jag på med en bur till vaktlarna men jag mätte fel på en kortsida så den blir inte klar idag tyvärr. Har varit iväg med min vän och köpt lite tyg och så har vi ätit, fixat hennes marsvin och tittat på terror på elm street. En hel del godis blev det också :-(
De var jätte söta.Jag har ingen bild på bara dem jag har nu men här är en film på gänget. Den stora vita tuppen, Ion, och den lilla vita hönan, Dakota, är de enda jag har nu. Dakotas mamma Mini dog tyvärr och Venus, den gula lilla, har flyttat
https://www.instagram.com/p/BYbUDzkj-1i/?taken-by=lyans.marsvin
JaDe var jätte söta.
Tråkigt att höra, hoppas det blir bra snartJafast Ion verkar fortfarande sörja Mini så han vill inte ha med Dakota att göra så de är väldigt stressade just nu
![]()
ÅÅH vilken färg blev det?Och sitter med färg i håret trots att jag är trött och visste att det skulle sluta med att jag ångrar mig för att jag vill sova
Tack! Jag delar upp håret i jämnstora tofsar där jag placerar snoddarna i samma höjd. Då vet man var man ska slutaHimla läckertGillar verkligen två olika färger, mitt blir bara snett när jag försöker
Mitt är trafikskyltsblått just nu![]()