Hoppast att marsvinen som flyttar får bra nya hem!
Och att det gör ting lite lättare för dig. Det brukar inte göra så ont om man vet att djuren har det bra och blir älskade av sina nya ägare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har Yokan fått somna inHan hade så ont att inte ens dubbel dos metacam hjälpte längre. Min älskade Yokan
![]()
TackÅh, vad trist att höra! Beklagar.(
Beklagar!Idag har Yokan fått somna inHan hade så ont att inte ens dubbel dos metacam hjälpte längre. Min älskade Yokan
![]()
Så sorgligt!![]()
Tack. Saknar honomBeklagar!
Tack! Tyvärr gick det inte så bra men det är bara att ta nya tag till nästa gång. Lite tråkigt dock eftersom de var i riktigt fint skick denna gången men de mötte hård konkurrensHoppas du får en toppendag idag och att dina pälsklingar vinner en massa priser![]()
Helt rätt tänk!Tack! Tyvärr gick det inte så bra men det är bara att ta nya tag till nästa gång. Lite tråkigt dock eftersom de var i riktigt fint skick denna gången men de mötte hård konkurrens
Ja, jag får försöka tänka så. Men jag är rätt förbannad på den ena domaren för först lät hon alla i finalen stå och vänta i 20-30 minuter medans hon ställde sina egna djur. Varför ropa upp till final om hon inte är färdig liksom? Sedan satte hon ett marsvin med lägre poäng än Ballerina på första plats och det är inte rätt för poängen finns ju av en anledningHelt rätt tänk!
Spännande! Vi har ofta dubbelutställningar och det brukar gå bra"Tack! Tyvärr gick det inte så bra men det är bara att ta nya tag till nästa gång. Lite tråkigt dock eftersom de var i riktigt fint skick denna gången men de mötte hård konkurrens"
Hoppas det går bättre nästa utställning. Själv har jag anmält sex illrar till en utställning i augusti och håller på att längta ihjäl mig. Den är i Danmark och är med ett nytt koncept, det är två utställningar i en och det ska bli mycket intressant och se hur arrangörerna får ihop det.
Jag har gått upp 6kg![]()