JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lycklig ända in i hjärtroten
Bukefalos 30 år!
Är vad jag blir när jag får hänga med dom här två
Presenterar mig i efterhand
Dagbok Jag blev medlem på Bukefalos i oktober 2024. Men jag insåg precis att jag aldrig har presenterat mig. Jag kommer eventuellt att använda...
Startad av saltakatten
23 Jul 2026
Svar: 3
Visningar: 391
Dagbok
Ensam och ledsen
Dagbok Ja, vad ska jag säga mer?
Känner mig ensam, övergiven och ledsen. Fram tills för några timmar sedan kändes allt bra, och har känts bra...
Startad av sthu
24 Aug 2026
Svar: 284
Visningar: 16 902
Dagbok
Stort TACK i efterhand!
Dagbok Jag skrev här i "dagbok" för över ett år sedan, när jag var mitt i en extra tuff utmaning i livet. Och det var så många av er som...
Startad av saltakatten
22 Jun 2026
Svar: 10
Visningar: 693
Dagbok
Vissen/Vilsen
Dagbok Det gnagande missnöjet brer ut sig som stora rödrosiga utslag på min hud. Pirrar och svider i hjärtroten; Ibland kommer det till och med...
Startad av miumiu
12 Sept 2025
Svar: 0
Visningar: 342
Dagbok
När är det okej att...
Träning Fair, jag har nog aldrig ridit i något område där det varit aktuellt oavsett, men låt säga till exempel strandpromenaden i hembyn. :)...
Sel
34 minuter sedan
Årets bantningstråd
Foder & Strö Okej tillbaka igen. Ponnyn har nu lagt till rymma på repertoaren men tänker att munkorg blir minimum iaf.
Blyger
Idag kl 16:54
Svar: 48
Visningar: 1 694
Vård