Lydia har fått barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lydia har fått barn

åh, så söt! Blir nog en riktig hästtjej ska du se ;)

Grattis!!!!!!!!!!!!!
 
Sv: Lydia har fått barn

Lilla sötnosen då!! Jag klara inte ens av att titta på babykort längre utan att tårarna ska börja rinna... Herregud jag kommer att sitta och stortjuta på bb... ;)
 
Sv: Lydia har fått barn

Jättegrattis till lille tösen! Men tänkte de verkligen lägga Eda när du redan var öppen 8 cm? Njut nu av lille tösen. :banana: :banana:
 
Sv: Lydia har fått barn

Grattis!!!!!!!!

hoppas allt går bra i fortsättningen!

//ase
 
Sv: Lydia har fått barn

vet hur det känns att gå och vänta och fundera... men det kommer att gå bra!!
 
Sv: Lydia har fått barn

Stort stort grattis!! Jättesöt är hon.
Det är så underbart att se kort när dom är helst "nygräddade", mammans min är oftast helt oslagbar! Så här såg jag ut när David var helt nyfödd! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 026
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 310
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 735
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 298
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp