Macbook i färg

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Equiline
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 896
E

Equiline

Jag bara undrar ifall det finns färgade macbook datorer, alltså blåa, gröna eller rosa eller ifall man måste ha ett sådant kallat speck om man vill ha nån färg på den. Alltså som ett färgat plast skydd man sätter på. Och isåfall hur mycket syns det ? Om man söker på macbook speck kommer det upp lite bilder och på en del bilder ser det ut som om det knappt syns medans på andra så ser det helt konstigt ut (Det kanske finns olika sorter?). Lite svårt att förklara eftersom jag inte vet hur man lägger in bilder men annars kanske någon kunde hjälpa mej hur man gör det så att ni fattar bättre vad jag menar !? ;)

Sv: Macbook i färg

Precis vad jag tänkte säga, har sett många "färgade" Macbooks, som har haft ett sådant där skin på sig. De kan nog vara lite knepiga att få på rätt, tror jag, men lyckas man så blir det skitsnyggt.

Sv: Macbook i färg

Precis vad jag tänkte säga, har sett många "färgade" Macbooks, som har haft ett sådant där skin på sig. De kan nog vara lite knepiga att få på rätt, tror jag, men lyckas man så blir det skitsnyggt.

de klickas på!! Inte alls svårt!

Speck är märket :) (bla) :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
24 867
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna... 24 25 26
Svar
516
· Visningar
23 967
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Har hittat en jättebillig hemsida som säljer bra (vad jag hört) akrylprodukter. Och för ca 2år sedan tänkte jag att jag kanske skulle...
Svar
5
· Visningar
1 727
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 470
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka