Macprogram kompatibelt med windows vista?

Fossing

Trådstartare
Jag har hittat mitt favoritprogram, alla kategorier. Problemet är att det är gjort för Mac, men jag har en PC med windows vista på. Kan jag köra det på min dator ändå?

Programmet är garageband om det har nån betydelse.
 
Sv: Macprogram kompatibelt med windows vista?

Men fan då :p

Men visst finns det andra program som man kan köra på båda? Vill alldeles bestämt minnas att vi hade logic på pcdatorerna i skolan, men att vi också har det på macen i studion.. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Finns det inget motsvarande program för pc?
 
Sv: Macprogram kompatibelt med windows vista?

Jodå, det finns program som fungerar på både MacOS och Windows (och Linux, etc). Men då måste de vara utvecklade för att fungera på olika plattformar.
 
Sv: Macprogram kompatibelt med windows vista?

Men fan då, igen :p

Jag älskar enkelheten i garageband - musikproduktion för idioter typ. Hur hittar man ett motsvarande program för windows, går det ens?
 
Sv: Macprogram kompatibelt med windows vista?

Googla lite på garageband och windows, så hittar du lite förslag.
 
Sv: Macprogram kompatibelt med windows vista?

Var det så lätt? :D

(du FÅR sätta in en justfuckinggoogleit-länk om du vill :p)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
488
Kultur Det ska tydligen göras en svensk version av det brittiska (?) datingprogrammet Naked Attraction. Producenten och de som ansvarar för...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 274
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 680
Senast: Trott
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 177
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp