Mådde rätt bra men ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
... läste ett brev av en släkting och fick ångest i hela kroppen. Vet inte hur jag ska bli av med den nu, kan nog inte få i mig mat ikväll. Jo kanske yoghurt.
Jag behöver nog verkligen undvika de flesta släktingar. Svårt när man söker svar på frågor och h*n är väldigt icke-bekräftande, tycker att jag är misstänksam och borde glömma och gå vidare.
Kan inte bara glömma och gå vidare när hela mitt jag är komplext traumatiserat av familjevåld i barndomen.
Om inte släktingar kan/vill ge mig svar så får jag väl utgå från det jag vet.
De ska inte ha nån åsikt om att jag borde "glömma", för det är mitt liv det gäller. :mad:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 738
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp