Mästerdetektiven Blomkvist på nya äventyr (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde att du och Q kunde vara tvillingar, det var därför du fick spioninfon.

Hade först tänkt skicka den till Q, men nojjade över något i sista sekunden och ändrade till dig ;)

Det var toppen att få infon!
Den räddade Lobelia

Q hade ju också funkat iom att hon var god hon med.
 
Skrev till LL vid ett tillfälle, 'aldrig mer' :p
Heelt lost! Hade bara ett rätt och det var cirkus som tvilling.

Så jäkla nördig är jag också att nu måste jag läsa igen allt fyra gånger till så jag fattar nåt :angel:
men du var jätteduktig och jag är impad över hur du teoriade :)

Alltså ibland fattar jag som LL inte riktigt vad som händer även om jag sitter på facit.... :angel:
 
Jag trodde att du och Q kunde vara tvillingar, det var därför du fick spioninfon.

Hade först tänkt skicka den till Q, men nojjade över något i sista sekunden och ändrade till dig ;)
det var ju synd att ulvarna käkade sin allierade @LenaH första natten, du var ju snäll å skickade en extra röst till henne. ;)
 
jag vet att jag spelade som att q var tvilling, jag var bara så säker på att hon inte var ond för jag var så säker på dig som ulv :laugh: hade vi inte fått spionraderna att du var ängel hade vi nog försökt lyncha dig. Jag lär mig aldrig - det är du och @Niyama som alltid får mig att tro att ni är onda när ni är goda. Note to self - tror du att N eller L är ond - så är de god.

Jag var ju också lite osäker in i det sista på Magnum, men där hade Ferrari lite bättre statistik helt enkelt
Hade jag haft tid så hade jag försökt argumentera mer för att lyncha ferrari. Man kan ju aldrig 100% veta något man inte fått info om men som jag skrev i leken trodde jag verkligen att Ferrai var ulv.

Jag visste att Snurris/någon skulle få spioninfon om mig och hoppades bara att hon skulle komma online i tid, men när polletten föll ner för dig innan så började jag inse vem tvillingen verkligen var.
 
Uppenbarligen så röstar hemlig alltid på mig i DL1 när hon är ond :laugh::laugh:
:o:o Det har jag inte tänkt på :p.

Skrev till LL vid ett tillfälle, 'aldrig mer' :p
Heelt lost! Hade bara ett rätt och det var cirkus som tvilling.

Så jäkla nördig är jag också att nu måste jag läsa igen allt fyra gånger till så jag fattar nåt :angel:
Jag tycker du spelade jättebra. Jag brukar fortfarande vara förvirrad när leken tar slut och inte förstå folks hintar. Brukar fråga efteråt "hur såg ni det?" :p.

Tog cirkus som tvilling fort, först trodde jag det var med q för ni sa innan DL1 att ni inte ville ändra röst till varandra.

Tack LL @Paddington för en kul lek och tack lyakompisar för snack bakom kulisserna.
 
Kunde du se att Ida hade siat Snurrfian?

Kolla gärna efter min och Snurris vändning angående Lobelia - det var efter att Ida blev käk. Då fick vi info :D
När Idas roll skrevs ut förstod jag att det borde vara så. Meen eftersom jag behövde vara så misstänksam mot alla så drog jag det ändå ett varv till och vågade inte vara säker på att det gjorde snurr god.

Att ni släppte Lobelia såg jag men även där var jag för misstänksam för att släppa helt.

Att du var tvilling trodde jag hyfsat tidigt av nån anledning jag inte förstår själv nu, men hade många på andratvillingposten :angel:
Sen bekräftade du ju det så fint där i slutet inför sista röstningen. :D
 
När Idas roll skrevs ut förstod jag att det borde vara så. Meen eftersom jag behövde vara så misstänksam mot alla så drog jag det ändå ett varv till och vågade inte vara säker på att det gjorde snurr god.

Att ni släppte Lobelia såg jag men även där var jag för misstänksam för att släppa helt.

Att du var tvilling trodde jag hyfsat tidigt av nån anledning jag inte förstår själv nu, men hade många på andratvillingposten :angel:
Sen bekräftade du ju det så fint där i slutet inför sista röstningen. :D
Jag tycker ulv är svårt för man vill misstänka alla goda och i viss mån sina kamrater, men samtidigt framstå som god själv.
Bybo är dock svårare för mig, där har man inte koll på nån mer än sig själv och ingen information får man heller (om det inte finns brevbärare som skickar nåt).
 
Bybo är dock svårare för mig, där har man inte koll på nån mer än sig själv och ingen information får man heller (om det inte finns brevbärare som skickar nåt).
Jag är nog den enda som gillar bybo-rollen mest av alla roller :D
Man behöver inte ta ngt som helst ansvar för att skicka info åt ngt håll eller skydda rätt person, det enda man behöver ansvara för är sina egna funderingar om alla :p

Sedan har man inte ngt att hinta om heller... :angel:
 
Jag är nog den enda som gillar bybo-rollen mest av alla roller :D
Man behöver inte ta ngt som helst ansvar för att skicka info åt ngt håll eller skydda rätt person, det enda man behöver ansvara för är sina egna funderingar om alla :p

Sedan har man inte ngt att hinta om heller... :angel:
Jag gillar också att vara bybo! :up:
 
Jag tror det är något man lär sig uppskatta när man spelat ett tag, när man är ny är det jättesvårt. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Varje år kring sommaren börjar samma diskussion på de internationella storföretagen, svenskar är ju aldrig anträffbara!! Det är ju minst...
36 37 38
Svar
746
· Visningar
26 476
Senast: Hedinn
·
Tjatter Halloween 1925 - Sådär Carson, nu tror jag att allt är färdigt inför festen. Hur gick det förresten, fick ni tag på en extra footman? -...
66 67 68
Svar
1 349
· Visningar
50 021

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp