Bukefalos 28 år!

Mätnig av häst hur funkar de?

E

Ewe J

De är vi 7 års ålder som dom slut mäts va om jag inte mins fel? har ett varmblod som jag funderar på att börja tävla med i hoppning o dressyr... Tror hon är ponny.. För att få tävla bland ponny då måste jag ha ett intyg på att hon är ponny va? Eller mins jag galet? De är bra vid slut mätningen dom måste va två mät män med va? Hur mycke kostar intyget o hur mycke kostar slut mätningen.. I ungefär pris?

Tack för hjälp
 
Sv: Mätnig av häst hur funkar de?

Dom slutmäts vid 8 års ålder, skall du ut o tävla i år så måste du ha mätintyg, pass och chippmärka. Pric 200-300kr
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 433
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har skrivit här på bukefalos i ungefär två och ett halvt år tror jag. Och ett av dom första inläggen som jag gjorde var om att jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 744
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 837
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 725
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp