Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastisk!!!!! Det här blir bara roligare och roligareKlar med ännu en...
![]()
@Trott Älskar den!![]()
Tack hörrni! Nästa verkar bli en rosa och en blå häst...Fantastisk!!!!! Det här blir bara roligare och roligare![]()
Äntligen...
![]()
Det låter som om vi planerar lite likadantTack hörrni! Nästa verkar bli en rosa och en blå häst...![]()
Nix.........@Lena Furberg, såg precis att din målarbok är slutsåld på AdlibrisHoppas den gör dig rik!
Åh, jag hade SÅ många bilder jag ville teckna!! Samtidigt fick jag in massvis med önskemål, framförallt på olika typer av hästar. Men jag ville inte att det skulle bli en rasparad heller, så jag valde till slut Fjordingen och Islandshästen. Och westernhästarna! De andra bilderna är bara bilder jag ville teckna och som hade de detaljer jag ville göra. Jag fick ju bara 15 blad.....@Lena Furberg - Hade du svårt att välja vilka bilder du ville ha med i din målarbok? För jag menar..teckna kan du ju...i vilken form som helst...så jag tänker mig att det bara rinner ut bilder ur dina fingrar.
Åh, en sådan bok längtar jag efter!Åh, jag hade SÅ många bilder jag ville teckna!! Samtidigt fick jag in massvis med önskemål, framförallt på olika typer av hästar. Men jag ville inte att det skulle bli en rasparad heller, så jag valde till slut Fjordingen och Islandshästen. Och westernhästarna! De andra bilderna är bara bilder jag ville teckna och som hade de detaljer jag ville göra. Jag fick ju bara 15 blad.....
Nu vill jag göra en till, som bara ska vara magisk......... Hästar också, men hästar som är ... ingens hästar...! Lite kryptiskt uttrycktOch annat! Också.
Åh, jag hade SÅ många bilder jag ville teckna!! Samtidigt fick jag in massvis med önskemål, framförallt på olika typer av hästar. Men jag ville inte att det skulle bli en rasparad heller, så jag valde till slut Fjordingen och Islandshästen. Och westernhästarna! De andra bilderna är bara bilder jag ville teckna och som hade de detaljer jag ville göra. Jag fick ju bara 15 blad.....
Nu vill jag göra en till, som bara ska vara magisk......... Hästar också, men hästar som är ... ingens hästar...! Lite kryptiskt uttrycktOch annat! Också.
Åh, en sådan bok längtar jag efter!sedan tycker jag att du kan "råka" klämma in en saluki i boken också
![]()
Absolut!! De är ju magiska så det susar om det!Åh, en sådan bok längtar jag efter!sedan tycker jag att du kan "råka" klämma in en saluki i boken också
![]()
Jaa, fast det är ju inte jag som bestämmer.... Mitt förlag avgör vad och om något ska ges ut och har ramar som jag får rätta mig efter. Jag är inte riktigt kapabel att ge ut något själv, fixa distribution osv......Aha, lite så där halvjobbigt med andra ord. Idéer motsvarande en tjock gammal telefonkatalog men bara få använda ynka tunna häftet - typ. Ska jag förstå dig så att du har planer på att göra en mer magisk målarbok...till en början för att sedan utveckla det hela o leverera fler i alla möjliga idéer? Coolt i så fall.![]()
Jaa, fast det är ju inte jag som bestämmer.... Mitt förlag avgör vad och om något ska ges ut och har ramar som jag får rätta mig efter. Jag är inte riktigt kapabel att ge ut något själv, fixa distribution osv......