Målarböcker för vuxna

Här är mitt bidrag till Staedtlers tävling :)
14670651_10154693505905712_6971111363514460377_n.jpg
Fint! Från vilken bok?

20161021_23211920_zpsxmjhoa67.jpg

Tycker som vanligt att det faktiskt inte blir rättvist på fotot. Har använt minst tio pennor på själva hästen. För att inte tala om hur många olika nyanser det är på fjädrarna. :angel:

Tyckte direkt att hästen såg ut som en rocker. En rocker måste ha en massa lila. :D

Tycker som vanligt att det faktiskt inte blir rättvist på fotot. Har använt minst tio pennor på själva hästen. För att inte tala om hur många olika nyanser det är på fjädrarna. :angel:

Tyckte direkt att hästen såg ut som en rocker. En rocker måste ha en massa lila. :D
Så läcker!!!!

Har fått hem måla hästar idag jag också :D Och så lite färgpennor på det.
Har lite problem med grepp dock, jag kan inte hålla i en penna normalt och det slutar med att jag får asont inom ett par minuter. Skulle behöva nåt bra grepp att sätta på pennorna, är det någon här som kan rekommendera nåt bra? :)

Har fått hem måla hästar idag jag också :D Och så lite färgpennor på det.
Har lite problem med grepp dock, jag kan inte hålla i en penna normalt och det slutar med att jag får asont inom ett par minuter. Skulle behöva nåt bra grepp att sätta på pennorna, är det någon här som kan rekommendera nåt bra? :)

Vad behöver du ha?
Tror inte jag får skriva ut sidan så jag skickar PM till dig.

Jag får också ont i händerna när jag målar, men bara av färgpennor :cautious::meh: Precis som att jag försöker trycka ut mer färg än vad det går :p :banghead:
Låter som det jag gör så fort jag håller i en penna :D Bara en sån sak som att skriva under nånting, fy! Får som en mosad fläck på långfingret inom 2 sekunder typ :p

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 262
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 726
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka