Bukefalos 28 år!

Mallas och Bonnies barntråd

Måste jag också vinna något för att få en dag med dem? :cry:
Jag kan ta det som belöning för att ha kommit med C-namnförslagen! :D Visst skulle Bonnies kull få namn på D? Förslag kommer nog snart .. ;)

Hoppas att Bonnie hämtar sig snabbt!
Och barnvakt för tio kattungar ... :love: Jag säger det igen (kan inte sägas tillräckligt många gånger), jag skriver upp mig på listan! :D

Du bor ju granne = lättare att utnyttja ;) Om ca 2 v är du välkommen några hundra meter norrut :p
 
:love:
10991339_10152737409491158_8540939533635756963_n_zpsqc2pxy3m.jpg


Efter en väldigt snurrig förlossning med en förstföderska som tyckte allt var jättemystiskt, så är det nu lugnt :love:
4 st blev det

1 brunspotted hane
1 blåspotted hane
1 lilatabby hona
1 chokladtabby hona

Mallas ungar blev plötsligt enorma :eek: :D

Jag sa ju det, 4 och 2 av varje :D GRATTIS till dig och Bonnie! :banana:
 
"Give in to the dark force, you know you want to" :D :rofl:
Jag vill, men vi ska nog inte utsätta den stackars katten för att bo i lägenhet med en väldigt aktiv fyraåring också :angel: :D
Min balkong går dessutom inte att kattsäkra (frihängande på vägg av eternitplattor = instängd asbest) och jag måste kunna ha öppet på sommaren för att undvika bastu. Så katt går tyvärr helbort :(
 
Jag vill, men vi ska nog inte utsätta den stackars katten för att bo i lägenhet med en väldigt aktiv fyraåring också :angel: :D
Min balkong går dessutom inte att kattsäkra (frihängande på vägg av eternitplattor = instängd asbest) och jag måste kunna ha öppet på sommaren för att undvika bastu. Så katt går tyvärr helbort :(

Balkongen går att fixa utan problem. Men 4-åringen är nog värre ;)
 
Balkongen går att fixa utan problem. Men 4-åringen är nog värre ;)
Njae, har inte kommit på nåt sätt alls tyvärr. Har inget tak över den.
Fyraåringen går nog med lite tjat, om katten vänjer sig från start. Min huskatt som bor hos mina föräldrar älskar ungen - när den sover! :laugh: När den är vaken så ser man knappt katten :D

Hade allt gått att lösa hade jag mer än gärna haft en sån där skönhet som sällskap åt mig på kvällarna när dottern somnat :love:
 
Njae, har inte kommit på nåt sätt alls tyvärr. Har inget tak över den.
Fyraåringen går nog med lite tjat, om katten vänjer sig från start. Min huskatt som bor hos mina föräldrar älskar ungen - när den sover! :laugh: När den är vaken så ser man knappt katten :D

Hade allt gått att lösa hade jag mer än gärna haft en sån där skönhet som sällskap åt mig på kvällarna när dottern somnat :love:
Behövs inget tak. Man bygger bara ramar med nät som man fäster i balkongräcket med buntband.
Såhär
http://hittekatter.ifokus.se/ShowFi...-7d1a966bdb0b&Filename=inätad balkong 009.JPG
Högst upp kan man sätta en bit trä och nät så det pekar inåt kanske 30cm. Då kommer inte katterna över. Så gör man ofta när man nätar in hela trädgårdar.
 
Behövs inget tak. Man bygger bara ramar med nät som man fäster i balkongräcket med buntband.
Såhär
http://hittekatter.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=be37d315-354c-4cde-8011-7d1a966bdb0b&Filename=inätad balkong 009.JPG
Högst upp kan man sätta en bit trä och nät så det pekar inåt kanske 30cm. Då kommer inte katterna över. Så gör man ofta när man nätar in hela trädgårdar.
Ge mig nu inga idéer! Jag håller fast vid att det inte går, då har hjärtat lättare att stå emot :angel: :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 291
Senast: Twirro
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 640
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 650
Senast: Roheryn
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 030
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp