• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Lindaaa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 93
  • Visningar Visningar 7 185
Sv: Mantorp

Fortsättning 240:

09-24.jpg

"Nu jäv**r ska du i vattnet!!"

:banana::banana::banana:

"Först böjer vi hästen runt vänster skänkeln sen kollar vi om den är lika uppmärksam för höger skänkeln...:D"

Härliga bilder på en "lösgjord" häst :)

:rofl::rofl::rofl:

Kanske ska skicka de bilderna till dressyrdomaren....:angel:

Tack så mycket, vad många och fina bilder! Är det ok att jag sparar ner dem och ev framkallar någon?

PS. Du måste ha stått precis bredvid mina "slavar", för de har tagit bilder ur nästan exakt samma vinkel:D.

Varsågod, spara dem du. Hojta till om du vill ha någon av dem som var i hyfsad kvalitet i ett större format.

du har ikke nogen bilder af nr 216 :)

Det var første gang vi var i Mantorp og nok også sidste, da banen ikke er bra til min häst.

Lå 6 efter dressyr och hoppning i 100 cm klassen.
Valgte dog at ride langsomt i terrænet, da der var meget kuperet och mange sving hvilket inte er bra når man rider på en häst på 182 cm ;)

Var fejlfri på hinderne men havde mange tidsfejl, så sluttede som nr. 15.

Hej!
Du råkar inte ha några bilder på 239 och 339?

Tusen tack!

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 417
Senast: Bison
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 544
Senast: Mirtai
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
25
· Visningar
1 009
Senast: Edla
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp med diarré?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈