Mark Todd transportskydd

Jag köpte ett set på Scandinavium förra året. Jag köpte direkt av Mark Todd importören och fick betala 850 kr, ordinarie pris i butik ligger på c a 1250 kr.
 
Jag köpte det ena paret av Hippomarket på mässan för 1098 kr tror jag. Det andra paret köpte jag i ridsportaffären för något dyrare.
De bäste skydden man kan ha tycker jag! Är sopernöjd.
 
Kan ju tipsa om några som är nästan exakt likadana, fast billigare ;) BR! Underbara :bow:
Och jag vet vad jag pratar om här, för min häst bokstavligen galopperar i släpet :crazy: Kände på Mark Todd skydden och jämförde med BR, visst det är inte riktigt lika tjocka, men de sitter mycket bättre. Fast annars är det bra att vänta och köpa Mark Todd skydd på mässor etc, mkt billigare.
 
haha nej inte leksaksaffären.
jag köpte mina på hästebiten här i sthlm, men jag vet inte vart de finns i örebro... men det är ju ett vanligt märke så nån affär måste ju ha dem!
 
Annars så finns inköparen till Sverige lr hur man ska örklara i Sjöbo om du bor inärhetetn...
 
Finns det ingen sida på internet man kan kolla in skydden på..alla 3.
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som har koll på vad riskerna är med att en BRF ej äger marken som fastigheten ligger på?
2
Svar
21
· Visningar
1 120
Senast: WBanna
·
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 849
Anläggning Plus 1 grad och lera här nu. Förra året hade hästarna 1/6 av hagen de går i nu. Det var lerkaos då. Min förhoppning var att lerkaoset...
2
Svar
38
· Visningar
1 819
Senast: ameo
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp