Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok då är jag rätt säker på att @Niyama är ulv.
Ja, jag orkar inte dra ut på det längre då utan fio röstar på Niyama
Blev rätt tydligt när Q´s roll avslöjades att Cirkus var byfånen då Q följde cirkus röst och jag tror det är rätt tydligt att Cirkus efterfrågade Niyamas roll och fick svaret ulv.
Kruxet är att alla kommer rösta där idag och det kommer ge noll hjälp. Men jag håller med dig i dina tankar.
Jag håller med dig och fio. Sådär kommer jag nog rösta någonstans om det inte spårar iväg.Kruxet är att alla kommer rösta där idag och det kommer ge noll hjälp. Men jag håller med dig i dina tankar.
Jag håller med dig och fio. Sådär kommer jag nog rösta någonstans om det inte spårar iväg.
Så även om Niyama är nummer 1 så kommer jag inte att fokusera på henne idag när jag har tid att gå igenom leken. Såvida inte rösterna blir helt galna.
You and me both.Ja jag har inte så mkt tid. Är mellan 2 jobbnätter så känns skönt att slippa tänka på röstningen idag.
Ska jag ändå teoria lite så var jag ju lite inne på Artline igår då hennes röst på Emtherlia i det läget den kom jämnade ut det mot Niyama. Sedan gick ju drevet mot Q istället...DL 1 21.00
15:39 Blacksmithfarm röstar på cirkus
16.13 Mirtai röstar på Habina
17.17 fio röstar på qitis
17:53 cirkus röstar på Lena
18.29 qitis röstar på Fio
18:50 Artline röstar på bollen
19:20 Elo röstar på Artline
19:28 Hedinn röstar på LenaH
20.10 flyingchange röstar på Blacksmithfarm
20.25 Habina röstar på Mirtai
20.29 Myrten röstar på Hedinn
20:42 LenaH röstar på Hedinn
20.45 Emtherlia röstar på Elo
20:52 bollen_ röstar på flyingchange
21:00 Niyama röstar på Myrten
LenaH bybo
Inget käk
DL 2 kl 21:00
19:38 Elo röstar på Emtherlia
19:40 cirkus röstar på Niyama
20:00 Qitis röstar på Niyama
20:20 Mirtai röstar på qitis
20:24 Artline röstar på Emtherlia
20:27 bollen__ röstar på Elo
20:40 Habina röstar på qitis
20:47 fio röstar på qitis
20:51 Blacksmithfarm röstar på Niyama
20:56 Emtherlia röstar på qitis
20:57 flyingchange röstar på cirkus
21:00 Niyama röstar på qitis
21:00 Myrten röstar på Niyama
21:00 Hedinn röstar på qitis
Qitis lärling
Cirkus byfåne
Jag tolkar det mer som ett försök till att få fram en teori. Sen, bör rimligtvis inte qitis ha haft infon om Niyamas roll redan då, därav att hon kanske var lite svävande och trevande i sina teorier? För hon bör bara vetat om att Niyama var siad, inte om hon var siad ond eller god? Cirkus första inlägg var ju hennes röstinlägg, så fram tills cirkus skrev det bör inte qitis haft nån aning om resultatet på sian. Och då kanske det var en variant för att visa sig för byfånen, att välja en "mittemellanroll" till Niyama i sina teorier. Eller så trodde hon på dem, det är ju också fullt möjligt.Ja det blev ju tyvärr väldigt tydligt efter Q´s roll blev avslöjad. Men då är frågan om @Niyama är ulv eller ond siare? Hur visar sig svaret på onda siaren om cirkus frågade om Niyama? @Sryoqwe ? Vill minnas att Q skrev i ett tidigt inlägg i går att hon misstänkte onda siaren men tänker att det inte kunnat framgå i hennes information.