Men kan hon inte lika gärna vara onda siaren? Jag låter min röst stå kvar på qCirkus lägger en röst på någon hon skrivit om innan DL, Q följer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men kan hon inte lika gärna vara onda siaren? Jag låter min röst stå kvar på qCirkus lägger en röst på någon hon skrivit om innan DL, Q följer.
Kan vara, det var därför jag la till att jag hoppas att jag inte blir lurad.Men kan hon inte lika gärna vara onda siaren? Jag låter min röst stå kvar på q
Tackar för matematiken
Skulle hon gå så långt som att rösta på Niyama då?
Jag är helt ok med att jag högst troligen kommer bli lynchad nu som det ser ut -det kommer kanske ge litetill några iaf
Nope. Rena rama sanningenFint skådespelat
Måste jag? Alltså, jag bedriver en exklusiv klubb här va och jag vet inte.. Platsar hon?@LenaH bjuder du in henne?
Jag var ju god juMåste jag? Alltså, jag bedriver en exklusiv klubb här va och jag vet inte.. Platsar hon?
Lite som det brukar vara efter dl 1 då det ofta är spridda röster generellt.
Jag tänker också att Hedinn inte behöver vara ond bara för att hon hade två röster på sig men misstänker faktiskt att fårulvens dolda röst låg på LenaH oavsett eftersom vi nu vet att hon var god. Och någon jag tror ulvarna gärna vill ha ut i första Lynch om de får välja
Jag behöver inte ha rätt men det känns ändå troligt
Håller med, men det är ju kanske mer troligt att fårulven inte röstade där i leken? För det blir ju mer effektivt dåJa, men då klarnade det iaf lite. Tack qitis även om jag önskade att du slagits lite mer för att få vara kvar...
Jag tror att qitis i det här inlägget försöker säga lite diskret att hon valde spioninfo första natten och fick fram att fårulvens röst låg på LenaH. Sen om det går att få fram något mer från hennes spioninfo får jag gräva vidare i.
Håller med, men det är ju kanske mer troligt att fårulven inte röstade där i leken? För det blir ju mer effektivt då
Tveksamt, borde väl bara varit vem den röstat dolt påMen vänta lite nu... Kan spioninfo även innehålla vem fårulven fejkröstade på? Alltså typ "fårulvens trådröst var Hedinn men dolda röst var LenaH"?
Jag har bara varit spion en enda gång, så jag är urusel på vad de egentligen får för info. Då tror jag dessutom att jag lynchades rätt tidigt också...
Jag tror inte att spioninfon innehåller vem som fårulven röstade på i tråden. Jag har i alla fall aldrig varit med om det. Den dolda rösten finns garanterat med i infon däremot. "Fårulven röstar dolt på X" förmodligen.Men vänta lite nu... Kan spioninfo även innehålla vem fårulven fejkröstade på? Alltså typ "fårulvens trådröst var Hedinn men dolda röst var LenaH"?
Jag har bara varit spion en enda gång, så jag är urusel på vad de egentligen får för info. Då tror jag dessutom att jag lynchades rätt tidigt också...