Alltså jag skulle ju inte bokstavligen söka EN spade Jag menade såklart att jag skulle sälja spadar .Så då väljer du att sälja den?
Ju fler som kan gräva desto bättre -eller hur ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag skulle ju inte bokstavligen söka EN spade Jag menade såklart att jag skulle sälja spadar .Så då väljer du att sälja den?
Trodde annars du hade ett gäng stekpannor du ville bli av med?Alltså jag skulle ju inte bokstavligen söka EN spade Jag menade såklart att jag skulle sälja spadar .
Ju fler som kan gräva desto bättre -eller hur ?![]()
Hur skulle det fungera för er andra att ha en tidigare DL? Om det går för de andra är det okej med mig att ha DL tidigare, bara andra hinner med.
Blir 21:00 för tidigt för er andra?
Attans!!! Den skulle jag tänkt påTrodde annars du hade ett gäng stekpannor du ville bli av med?![]()
Hur ska man kunna rösta baserat på svaret i den obligatoriska frågan? Jättesvårt ju! Det enda jag kan känna är att grönsaker är ganska o-ulvigt så hittills ligger @Artline @Emtherlia @Hedinn @Mirtai lite längre ner på min lista.
@LenaH vill sälja verktyg för att hon är ohändig (är ulvar händiga? eller behöver ohändiga ulvar verktig för sitt käk?)
@qitis vill sälja spadar (något som kan användas för att gärva ner käkrester? Kan detta vara en hint till lyan?)
@Myrten vill sälja böcker (känns spontant oulvigt att läsa böcker men här är jag osäker? Rödluvan och vargen känns som nåt ulvarna kanske läser som godnattsaga)
@Blacksmithfarm vill sälja sjalar (nu när jag ändå är inne på rödluvan och vargen... vargen använder ju en sjal när han klär ut sig till farmor! potentiellt ulvigt)
@Elo vill också säga stickat. Potentiellt ulvigt (se Blacksmithfarm ovan)
@cirkus vet inte vad hon vill sälja (är det ulvigt att vara förvirrad?)
@Habina vill sälja bakverk (fudgekaka låter väldigt gott, kanske även som ulvkäks-efterrätt?)
@bollen_ raggsockor, hmm jag har lite svårt att se ulvars behov av sockor men vem vet
@fio sadelhängare, som för övrigt ser jättefina ut!, jag har lite svårt att avgöra eventuell ulvighet i detta
Men recept eller leverera!Jag har en teori om att flyingchange ser ulvar överallt.Men så mycket mer kan jag inte bidra med för stunden.
Fudgekaka är supergott! Jag brukar använda den till att skaffa nya vänner. Hehe.
Blåbär som i plocka vilda i skogen, eller odla sånna där stora amerikanska på buske i trädgården?Jag är inte speciellt händig men odla hade jag nog ändå lyckats med. Jag hade nog helst velat sälja blåbär och hade marknadsfört det genom att bjuda på blåbärsgröt.
Cirkus svarar på frågan med ett gäng frågor. Som en politiker? Och det ver vi ju att politiker är jobbiga käppar i hjulen för de som vill anordna marknader.Jag har hittat leken och fått min roll.
Vad skulle jag sälja på en marknad som är marknadsaktigt? eller som jag vill bli av med? eller som marknaden skulle efterfråga. Så många frågor så få svar. Hjärnan är både grönsak, verktyg och hantverk och vill säga gonatt men först en fråga:
21:00 verkade fungera bra för de flesta så ja, vi kör på det.