Fast varför välja sia första natten det finns ju en annan som kan sia på goda sidan också (byfånen som iaf kan få reda på sidotillhörighet ?
Och tänker lite lika där som med eremiten -att varför vänta med den förmåga du har så tänker att den har gjort det ?
Men förstår din poäng med att välja sia som första val iofs
Jag personligen hade nog valt antingen ängel eller spioninfo första dygnet. Spioninfon är ju väldigt många rader som ger info om betydligt fler än en spelare (eller hur @Blacksmithfarmbara man får den )
Ja jag tänker att så här i början är information (sia eller spioninfo) mest värt, särskilt som den statistiska risken att ulvarna prickar lärlingen första natten är den lägsta i hela spelet.
Angående rösterna så håller jag med de flesta om att den dolda fårulvsrösten ganska enkelt kunde avgöra gårdagens lynch iom att rösterna var så spridda. Men av det skälet verkar det också dumt av ulvarna att bara rösta på varandra i första lynchen, åtminstone ett par ulvar tänker jag måste ha röstat på goda för att sen kunna lägga en dold röst och få till lynching av en god.