Masked Singer säsong 3

Magiska boken så tror jag att det är Sanna Lundell. Var referenser till dansat med djävulen. Hon har skrivit en bok som heter djävulsdansen med Ann Söderlund. Hon har också gjort en serie om psykisk ohälsa som heter Djävuldansen. Var också en referens till öppna landskap och sett sin pappa på TV vilket skulle stämma på Ulf Lundell. Sanna Lundell har också vunnit kristallen vilket var en av ledtrådarna i slutet.
 
Magiska boken så tror jag att det är Sanna Lundell. Var referenser till dansat med djävulen. Hon har skrivit en bok som heter djävulsdansen med Ann Söderlund. Hon har också gjort en serie om psykisk ohälsa som heter Djävuldansen. Var också en referens till öppna landskap och sett sin pappa på TV vilket skulle stämma på Ulf Lundell. Sanna Lundell har också vunnit kristallen vilket var en av ledtrådarna i slutet.

Det håller jag helt med om!
 
Kan superhjälten vara Carina Berg?
Tänker att hon känns spontan och ”gjort lite allt möjligt”. Är numera mamma och renoverar på deras gemensamma hus. Tycker rösten skulle kunna passa in på henne också?
 
(tittar dagen efter)
Woho, gissade uppenbarligen rätt från början gällande superhjälten!
Haha, även hennes låtval var ledtrådar. Hennes äldsta dotter heter Laleh och hon tränar hemma bland annat genom att springa uppför backar...
Magiska boken så tror jag att det är Sanna Lundell. Var referenser till dansat med djävulen. Hon har skrivit en bok som heter djävulsdansen med Ann Söderlund. Hon har också gjort en serie om psykisk ohälsa som heter Djävuldansen. Var också en referens till öppna landskap och sett sin pappa på TV vilket skulle stämma på Ulf Lundell. Sanna Lundell har också vunnit kristallen vilket var en av ledtrådarna i slutet.
Håller med här. Hon har ju dessutom hånglat en hel del med Perbrandt...
 
Senast ändrad:
Det var det som fick mig att tveka lite. Det är en för uppenbar ledtråd! Som de gjorde när Johanna Nordström var med och de försökte luras oss att det var Anja Pärsson.
Det är mycket som stämmer in på Vanna fortfarande, hon har spelat mot Persbrandt och säkert hånglat i jobbet. + hon har också en känd pappa.
 
Jag håller med Nour om att boken kan vara Stina Wollter! Tycker kroppsspråket stämmer överens, även vaderna tycker jag liknar. Känd pappa absolut och så var det nåt med ett popband, hon och hennes man har väl släppt låtar ihop.
 
Tittat på dagens program funderar på om Kungen kan vara John Norum.. Har lite dålig koll på hans karriär men han är född i Norge och det verkade vara en del gitarrer med i inslaget.
Har ingen aning om vem det är! Jag själv kom att tänka på Oscar Magnusson i Sven-Ingvars, lite oklart varför. 😅 Sedan var jag som sagt inne på Läckberg som det var. Gällande popcornmaskinen så tänkte jag ungefär som Pernilla senare så, fast under ledtrådarna, och kunde inte sluta tänka att rösten påminner lite om Billgren. Så jag tror stenhårt på det!
 
Har ingen aning om vem det är! Jag själv kom att tänka på Oscar Magnusson i Sven-Ingvars, lite oklart varför. 😅 Sedan var jag som sagt inne på Läckberg som det var. Gällande popcornmaskinen så tänkte jag ungefär som Pernilla senare så, fast under ledtrådarna, och kunde inte sluta tänka att rösten påminner lite om Billgren. Så jag tror stenhårt på det!
Europe!
Han hoppade dock av efter någon skiva.
 
Vad gäller Karamellen , som inte var med i avsnittet så kan jag inte komma ifrån att jag fått för mig att det är Zara Larsson av någon anledning, även om mkt pekar på Klara Hammarström egentligen.
 
Älgen/kungen måste vara Myhrer? Har för mig att det var nån ledtråd som måste syfta på OS guldet och sen allt om gitarrer. Och låter som Myhrer. Är ju inte en enda ledtråd som INTE stämmer in på honom? Det där om bävern, segern i Beaver creek? Och norska flaggorna.

Men det känns nästan för lätt?
 
Boken är Vanna. Baserat på den fantastiska ledtråden med Claes Elfsbergs huvud i himlen = 90-tals serien Rapport till himlen där hon spelar en av huvudrollerna!
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Kultur Inspirerad av tråden Sjuka låttexter 😁 så undrar jag vilka era favoritsommarlåtar är. Vilka låtar är det som direkt ger er sommarkänsla...
Svar
11
· Visningar
583
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
20
· Visningar
910
Senast: Glimra
·
Tjatter Nu har nya säsongen börjat. Någon som vill gissa vilka som döljer sig bakom masken?
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 413
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp