Obs OT-färg där, jag kände mig väl lite extra generös idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obs OT-färg där, jag kände mig väl lite extra generös idag!
Uppdatering!
Det var spänt mellan deltagarna efter första stresstestet, alla tittade nervöst på varandra och undrade vad domarna skulle säga om deras mer eller mindre lyckade försök.
En efter en gick domarna fram och knäckte äggen, ibland med en nöjd grymtning men flera gånger med en missnöjd rynka på näsan.
Slutligen sa domarna: Kan följande hemmakockar ta ett kliv framåt: Lenis, Killaloe och Blacksmithfarm.
Ibland är det en nackdel att stressa och vara klar sist, men den som åker idag är den som lyckats koagulera äggulan i det löskokta ägget pga att denne blev klar för tidigt!
Ledsen att säga det - men den som åker ut är:
Blacksmithfarm - Nattvakt/säkerhetsvakt
NattDL 09.00
DagDL 21.30
Uppdatering!
Det var spänt mellan deltagarna efter första stresstestet, alla tittade nervöst på varandra och undrade vad domarna skulle säga om deras mer eller mindre lyckade försök.
En efter en gick domarna fram och knäckte äggen, ibland med en nöjd grymtning men flera gånger med en missnöjd rynka på näsan.
Slutligen sa domarna: Kan följande hemmakockar ta ett kliv framåt: Lenis, Killaloe och Blacksmithfarm.
Ibland är det en nackdel att stressa och vara klar sist, men den som åker idag är den som lyckats koagulera äggulan i det löskokta ägget pga att denne blev klar för tidigt!
NattDL 09.00
DagDL 21.30
Hm. Det var inget jag direkt reagerade på. Men å andra sidan var ni ju flera som gjorde det.Det var inte skrivet när jag började skriva mitt röstinlägg och jag läste inte igenom allt som skrivits i mellantiden. Det hade förmodligen inte påverkat dock. Det var just den här dramatiken kring frukt jag reagerade på.
alltså jag gör det både som god och ond. Om jag råkar vara online ungefär samtidigt som uppdateringen kommer- så tyvärr just DET säger inget om min roll@quarter4ever och @LenaH vet ni inte att det är ulvigt att uttrycka sin besvikelse över lynch- eller käkresultat sådär?
Det fick jag lära mig i förra leken(När jag förvisso var ond...
)
De som sticker ut hakan lite med andraröster - om jag ska tänka enligt att en ulv kanske inte vill sticka ut- är då Hedinn, bumpo & Q. Inte tillräckligt för att ha nån åt god sida men att våga sticka ut lite är ändå nåt positivt på sitt sätt in my book.
Nej jag tycker ju inte heller det gör det, men jag fick flera röster på mig sist som baserades till stor del på just ett sånt uttalande från migalltså jag gör det både som god och ond. Om jag råkar vara online ungefär samtidigt som uppdateringen kommer- så tyvärr just DET säger inget om min roll
Det är väl knappast OT @Paddingtonalltså jag gör det både som god och ond. Om jag råkar vara online ungefär samtidigt som uppdateringen kommer- så tyvärr just DET säger inget om min roll
Jag gör det om jag råkar vara här ungefär då och det är en roll som känns sur att förlora. Eller inte, det är olika från gång till gång.@quarter4ever och @LenaH vet ni inte att det är ulvigt att uttrycka sin besvikelse över lynch- eller käkresultat sådär?
Det fick jag lära mig i förra leken(När jag förvisso var ond...
)
oki jag tänkte mer att det faktist inte handlade om bara just denna leken ? Och ville vara tydlig med det?Det är väl knappast OT @Paddington
Inget ont om dig Q men det blir jobbigt med en massa OT färgade inlägg som handlar om vad som händer i leken.
Nää, det här är mer OnTDet är väl knappast OT @Paddington
Inget ont om dig Q men det blir jobbigt med en massa OT färgade inlägg som handlar om vad som händer i leken.
F
Fast i senaste leken lade onda både andra och tredje röster i DL 1...
Så det resonemanget är ju inte särskilt starkt kanske?
NattDL 09.00
DagDL 21.30
Det är väl inte så konstigt att jag håller med om ett klokt resonemang - det är ju mycket enklare för ludna att vänta ut första lynchen än det är för goda eftersom ludna har en rätt bra uppfattning om resterande spelare i det stora hela?om verkade tycka att jag hade en rimlig iakttagelse i att goda kan haka sig i goda , men ändå väljer att rösta på en av de jag hade funderingar kring (och de funderingarna var inte att alla faktiskt ens var goda!)
Jag hoppas innerligt att kockar inte behöver gå upp kl 05 för att sen jobba in till mitt i natten!Dessutom tycker jag att som en matintresserad domare så bör en vara öppen för att provsmaka rätter och här visar Snurrfian att hon inte alls gillar en viss ingrediens. Det känns som en dålig kombination att vara så ointresserad av att förändras och ta in nya influenser och samtidigt vara en kock!
Jag undrar också hur Snurrfian håller igång restauranger om hon vill sova redan vid den här tiden?Jag menar, lunchrestauranger i all ära - men en mer fine dining-restaurang är väl något alla kockar med självaktining vill ha och då stänger väl knappast köket innan 21?