Hedin börjar med att rösta på Lenis och använder samma motivering som mig. Senare framkommer det att hon mest vill rädda Killaloe och ytteriligare senare att det kanske var lite stress med i det hela.
Här börjar jag genast tänka att
de kan inte sitta i lyan tillsammans, man försvarar inte sin lyakompis så, och genast dyker det motsatta upp att man visst gör så just för att en ulv inte skulle göra det. Men på det hela taget så är det onödigt att blotta sig. Ond eller inte så tror jag inte Hedin sitter i Lyan med Lenis utifrån det här.
Det blir sedan lite diskussion om vem som poängterat att Kill varit tillbaks några lekar tillsammans med bumpo. Och om andra röster tyder på att man sitter i lyan tillsammans eller inte. Sen konstaterar Mirtai att lenis inte verkar vara ond utifrån vad Mirtai skriver
Allt handlar om recepttjafset och om man misstänker folk utifrån åsikter om recepten. Personligen känns det lite långsökt att dra slutsatser utifrån smågräl om dessa. De kan vara spontana eller iscensatta och saker lyan både kan göra och inte gör.
På det hela taget kommer det inte så mycket matnyttigt från Hedinn, hon har nog haft lika lite tid som jag. Jag tycker det är lite väl mycket prat runt Lenis dock för att vara bekväm, som om Hedinn vill rättfärdiga sig här och ställa lite till rätta. Jag tror inget speciellt om
@Hedinn alls men får åtminstone inga godvibbar men jag vill se mer.