Mat i Flensburg och väntan i Hamburg

SaraXX

Trådstartare
Jag har en timmes väntetid i Flensburg ikväll, i passande tid för att äta något. Nån som vet om det finns mat att få tag i på/vid stationen?

Stationen i Hamburg har jag varit några gånger, men på fredag ska jag vara där kring 22. Någon som vet om det är ok eller otrevligt där då? Är några matställen öppna vid den tiden?
 
Jag har en timmes väntetid i Flensburg ikväll, i passande tid för att äta något. Nån som vet om det finns mat att få tag i på/vid stationen?

Stationen i Hamburg har jag varit några gånger, men på fredag ska jag vara där kring 22. Någon som vet om det är ok eller otrevligt där då? Är några matställen öppna vid den tiden?
Google Maps vet
 
Inne pa stationen i Hamburg är det relativt lugnt sent pa kvällen, manga vakter. Det finns flera matställen inne pa stationen, vet tyvärr inte om dom har öppet vid den tiden men jag kan tänka mig att iaf McDonalds har öppet.

Utanför är det inte roligt, man behöver inte vara rädd men vi kom dit sent en lördagkväll i somras och vi fick en chock. Har aldrig sett sa mkt missbrukare pa en plats tidigare, det saldes knark öppet och även om det var manga poliser pa plats sa kunde dom inte kontrollera allt. Jag upplevde inte situationen där som hotfull pa ngt sätt men väldigt obehaglig.
 
Inne pa stationen i Hamburg är det relativt lugnt sent pa kvällen, manga vakter. Det finns flera matställen inne pa stationen, vet tyvärr inte om dom har öppet vid den tiden men jag kan tänka mig att iaf McDonalds har öppet.

Utanför är det inte roligt, man behöver inte vara rädd men vi kom dit sent en lördagkväll i somras och vi fick en chock. Har aldrig sett sa mkt missbrukare pa en plats tidigare, det saldes knark öppet och även om det var manga poliser pa plats sa kunde dom inte kontrollera allt. Jag upplevde inte situationen där som hotfull pa ngt sätt men väldigt obehaglig.
Tack, men då känns det lugnt att vara inne iaf.
 
Nu var det fem år sedan jag bodde i Hamburg och typ fyra år sen jag bodde i Flensburg. Stationen i Hamburg är relativt lugnt även sent på kvällen. Men den södra sidan om stationen brukade jag faktiskt undvika om jag var själv sent på kvällen. Norra sidan är mot centrum och den upplevde iaf jag som hyfsat lugn. Sen kunde det vara mycket fulla människor en fredagkväll, men det är väl ganska vanligt i en storstad.

I Flensburg ligger stationen ganska off relativt centrum och jag har för mig att det inte finns så mycket runt omkring. Enda gången jag var i närheten av stationen när jag bodde i Flensburg var när jag åkte dit och hem 😅
 

Liknande trådar

Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
749
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
682
Senast: _Elly_
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 543
Senast: Enya
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 959
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp