Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör som optikern säger. Glasen har blivit annorlunda, skörare. De håller inte för mig och min nivå på ridsport, dvs hjälm, utomhus, rörelse och svett. Ingen värme, skjöljer av med kallt vatten sen optikerns spray och duk. Undviker ugnar och vedspisen tar av mig dem om det blir värme. Väldigt dåliga har de blivit, glasen alltså. Håller två minuter. Absolut inte diskmedel eller tvål från alla jag pratat med. För basiskt antar jag. Deras medel bara.Optikern visade nån spray + papper och sen putsduk, men kan man inte använda handdiskmedel?
Putsduken räcker inte till när det är för smutsigt.
Hur gör ni?
Icas suger! Lidls är fantastiska och superbilliga!Våtservetter för glasögon. Men vissa är bättre än andra. De jag köpte senast på Ica var helt värdelösa.
Annars handdiskmedel och ljummet vatten.
Ja de hade jag innan och är de jag gillar bäst hittills! Mycket bättre än exempelvis synsams egna. Ska bunkra nästa gång jag är på Lidl, tycker de är smidiga när man är på språng/på jobbet/i bilen etc.Icas suger! Lidls är fantastiska och superbilliga!
Köper 2 st 30 pack för 25 kr på rusta. Använder 1 om dagen = 0,41 kr/dag = 149 kr/årTack för alla svar!
Tror jag vågar prova med lite diskmedel då …
Våtservetter för glasögon måste bli väldigt dyrt?