Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - Andra Chansen

Alltså, av den duellen som var nu, jag kastar gärna ut båda låtarna på en gång, ingen behöver gå vidare...
 
Panetoz och Saraha är väl de jag hoppas mest på.
Sen var ju Boris bättre än Albin och Mattias, men det säger inte så mycket :p
 
Jag kan inte påstå att jag bryr mig så särskilt vilken av dessa två som går vidare... Två helt okej låtar men båda känns lite whatever ärligt talat.
 
Duell 3: Isa.

Tveklöst har jättesvårt för den andra låten.

Hoppas hon håller sångmässigt för låten är grym på Spotify.
 
Jag orkar inte kolla vad jag skrev inför tävlingen men nu hoppas jag att Boris går vidare.

Och ja, jag ligger cirka tio minuter efter. Var tvungen att plocka undan den torra tvätten innan jag kunde duscha :mad:
 
Somnar typ av Isas låt men jag har sååå svårt för den här Kizungozungolåten.... Cultural appropriation much??
 
Jag gillar SaRahas låt bättre i verserna än i refrängen

Och hon påminner lite om en dagisfröken :confused: vet inte varför??
 

Liknande trådar

Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 614
Senast: voltis
·
Äldre Ja ni läste helt rätt! 2018 års första Mellotråd är här!! :banana::banana::banana: Jag vet att ni har längtat ;) I morse presenterades...
Svar
7
· Visningar
836
Senast: MayGrace
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 063
Senast: voltis
·
Äldre Ni har väl inte fått nog redan?? Två deltävlingar avklarade, troligen har vi ännu ej hittat vår vinnare, så varför inte köra igång...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
6 902
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp