Melodifestivalen 2019 - Andra Chansen

Då var duellerna avgjorda!

Duell 1:
Andreas J - Anna B

Jag gillar Andreas med än Anna, men Anna har en bättre låt. Så det var helt ok att hon gick till finalen.

Duell 2:
Vlad - Nano

Dottern hejade på Vlad så fick rösta på honom, men förstod att Nano skulle gå till final.
Hans låt har växt när jag hört på den flera gånger, men tycker fortfarande det är för svagt på scenen. Absolut ingen vinstchans på lördag.

Duell 3:
Martin S - Lisa A

Jag gillar fortfarande inte Martin, killen med noll karisma. Lisas ballad är stark i refrängen, den är ngt svagare i versen men som sagt, styrkan i refrängen väger upp rätt mkt. Gillar den mer och mer så mkt glad att den vann ikväll!

Duell 4:
Rebecka - Arvingarna

Kände på mig att Arvingarna skulle vinna, det är sjukt trallvänligt och många minns ju Eoise som om det vore i går ;) Men jag höll en tumme för Rebecka som sååå gärna ville till final och jag gillar faktiskt låten!
Dock kändes hon mer spänd i kväll än sist?


Det kommer hur som helst bli en mkt stark final som jag ser fram emot att se på lördag, live på genrepet på söndagen :D

Startar finaltråden redan ikväll så har vi god tid på oss att analysera den ;)
 
NI får stöta och blöta andra chansen lite till, kör finatråden i morgon istället måste natta barn och mig själv snart, upp och jobba i morgon ;)
 

Liknande trådar

Tjatter Tiden går fort när man har roligt.... På lördag är det MELLOFINAL! :banana::banana::banana: Vi har gått igenom 4 deltävlingar och...
21 22 23
Svar
448
· Visningar
23 027
Senast: Karfitsa
·
Tjatter Jaaaaaaaaaa ni läste rätt, deltävling 3 i årets Mello är i antågande! :banana::banana::banana: På lördag tävlar: LEKSAND – DELTÄVLING...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
9 519
Senast: voltis
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 550
Senast: Scata
·
Äldre Känner att vi redan nu behöver starta denna tråden, den stora tråden om : Melodifestivalens andra chansen! :banana::banana::banana: Det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 369
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Min sambo mår dåligt av hunden
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp