Jag bor i Malmö, jag tror det är mer ekonomiskt att flyga direkt än att åka via stockholmDet har hänt så mycket i mitt liv som gör att jag känner "lev nu, allt kan snabbt ändras".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i Malmö, jag tror det är mer ekonomiskt att flyga direkt än att åka via stockholmDet har hänt så mycket i mitt liv som gör att jag känner "lev nu, allt kan snabbt ändras".
Han är fulLyssnade på Kajs låt Vägg i vägg.
Fantastisk refräng:
"Vägg i vägg me fan
Han e en snyltande gam
Han e ett skavsår i mitt liv
Han gör mitt liv till skit
Han e en parasit
Å vad jag hatar denna man"
![]()
![]()
Den raden får mig alltid att småle. Så typiskt att klämma i med när man inte kommer på något bättre/mer.Han är ful![]()
Så när blir det?Preppad för konsert
Rättvik, Dalhalla 9 juli. Valde den eftersom det var sittplatser där.Så när blir det?
Jag har bestämt mig för att text-tv är en av de bästa låtar som finns, oavsett artist/bandFullständigt katastrofalt att jag inte känt till KAJ innan mello. Så många år jag missat. Nu lyssnar jag istället på dem varje dag. Minns inte ens när senast jag valde att lyssna på något annat än deras musik
![]()
Jakob kunde ju ha varit med i Allsång redan som 14-åring. Numera har han nog inte samma scenskräck och skulle inte backa ur.Så nu har ännu en av Benjamins (KAJS/Jakobs) drömmar uppfyllts, tror ni att det blir allsång på Skansen i år också?
"Benjamin han for iväg tog chansen
Fick va med på TV i sina drömmars land
Mello, Doobidoo, Allsång på Skansen
En kväll i juni fick han skaka kungens hand"
https://www.instagram.com/stories/humorgruppen.kaj/3649226567632741521/
Det skulle vara förfärligt om med sådan scenskräck när det varit ens hobby och senare arbete i mer än 15 årJakob kunde ju ha varit med i Allsång redan som 14-åring. Numera har han nog inte samma scenskräck och skulle inte backa ur.
Nån som vet om videon han gjorde då finns upplagd nånstans?
Han kanske slängde den när han fick panik över hela grejen.Det skulle vara förfärligt om med sådan scenskräck när det varit ens hobby och senare arbete i mer än 15 år![]()
Hela KAJ utstrålar glädje och att de trivs och hör hemma på scenen.
Tyvärr har jag inte sett till videon.
Jag har tvingats lyssna på en sån där live-style/lyckas i livet talare för mycket och älskar den just på grund av flosklerna och att den driver med såna. Det lyfter mig att folk ser igenom såntMin favorit nu just är Hej du människa. Fast jag vet att den är full med självklara floskler och att den driver med världsförbättrarlåtar, så har den ibland lyft mig när jag haft en dålig dag. Det enkla och självklara i det vardagliga, och att "måra åpå" ett steg i taget![]()
Jag lyssnade på den nu och tänkte på såna här "inspirationstalare" och liknande som man varit tvungen att lyssna på under sin karriär.Jag har tvingats lyssna på en sån där live-style/lyckas i livet talare för mycket och älskar den just på grund av flosklerna och att den driver med såna. Det lyfter mig att folk ser igenom sånt![]()
Den har jag med! Satt och skrålade Det var en fiiinnn i bilen förutSambon har kommit på en ny taktik för att få mig att komma och sitta i soffan och faktiskt umgås lite. Jag har nämligen en tendens till att säga att jag vill umgås, och sedan bli distraherad och springa runt och göra en miljard saker "på vägen"Nu sätter han helt enkelt igång tvn, går in på youtube och letar fram den senaste KAJ-låten han hört mig sjunga på. Det tar ungefär en halv sekund så sitter jag med honom i soffan. Fungerar klockrent varje gång
(Just nu har jag "Vems pojk e do" på repeat i hjärnan)