Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kände också det, i den här deltävlingen är det de som är bäst tycker jag.Saga och medina till final? Men inga favoriter till ESC., mest i brist på bättre,
JaaaVi kan skicka Nanne va??
Jag fastnade också i såna videor.Jag har en sån throwback till förra året när Kaj spred sin glädje över världen genom en massa reaktionsvideor på youtube. Jag frossade i dem och nu är det reaktioner på Felicia jag ser, jag får inte riktigt nog av att se hur de flesta bara blåser av stolen.
Jag tror inte heller att hon skulle vinna, techno brukar bli fanfavoriter innan men sen går det inte alls lika bra. Jag tror dock att Felicia skulle gå bättre än t ex Strobe lights och We will rave, det är så välgjort att det sticker ut.Jag fastnade också i såna videor.
Ser dock en skillnad mot KAJ, för de gjorde liksom något som ingen förväntade sig och trots att ingen kunde svenska så satte sig refrängen hos alla direkt. Jag kan absolut fastna i Felicias låt. Hos mig kan den nog hamna i min låtlista till gymmet. Men om jag ser framåt så tror jag inte att det är en eurovisionvinnare, pga sin genre. Alla som gillar genren kommer älska den, men det är väldigt många som inte gör det. Tror jag. Men för mig får hon gärna vinna i Sverige.
Jag fastnade också i såna videor.
Ser dock en skillnad mot KAJ, för de gjorde liksom något som ingen förväntade sig och trots att ingen kunde svenska så satte sig refrängen hos alla direkt.
Hur menar du?