Melodifestivalen deltävling 2

Nu har jag tjuvlyssnat och det är tveksamt om jag ens tycker det är lönt att titta på programmet på lördag. Där är mitt betyg...
 
Funderade på samma sak 🤔 men vi har en bra ersättare tycker jag
bra och bra :p, jag tänkte att någon måste ju dra igång det. Sen är jag inte ens i närheten av voltis intresse, så jag hoppar över analyser och sånt...
 
Jag ska... försöka se. Tanken är alltid att se hela melodifestivalen, men alltså, så uselt som det var förra gången så börjar det kännas tveksamt.
 
Jag har lyssnat!

Jag gillar som vanligt Panetoz, piggt och glatt!
Ujes märkliga låt om en gryta har nåt speciellt.
Maria Sur lär segla vidare till final utan problem mtp att hon låter bra, hennes backstory och att låten är hyfsat bra.

Jag brukade gilla Wiktoria men nu tråkar hon ut mig tyvärr.

Topp 4 (gissning, inte åsikt):
Maria Sur
Panetoz
Uje
Theoz
 
Nu har jag tjuvlyssnat och det är tveksamt om jag ens tycker det är lönt att titta på programmet på lördag. Där är mitt betyg...
Lyssnat på Aftonbladets podd schlagerkoll och de är betydligt mer optimistiska än jag....
 
1 Victoria .. Hon kör sitt "vanliga" race. Inte dåligt men kanske inte en "hej jag vinner mello"...
Rent spontant ljusår bättre än nån låt i förra delfinalen...
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 365
Senast: Lingon
·
  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 254
Senast: ameo
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 367
Senast: Lilla
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
6 475
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp