Melodifestivalen deltävling 3

Jag har, som vanligt, tjuvlyssnat. Och inte heller den här gången var det någon av låtarna som jag fastnade för. Det innebär ju inte nödvändigtvis att de är dåliga, bara inte i min smak... Men jag sitter antagligen och slötittar i morgon kväll också. Jobbar lång dag och behöver bara återhämta mig så det blir en lagom kvällsaktivitet inför söndagens lika långa arbetspass.
 
Jag känner inte någon superpepp över den här deltävlingen heller men kommer ändå kolla. Och hoppas programledarna får bättre manus…

Hoppas på lite fart och fläkt bland låtarna, pallar inte ballader.
 
För trött och sen ska upp vid 4-5 då börjar kl 06 (yep, pang boom i morgonskiftet på en helg) , så startar nog om Melodifestivalen imorgon och slö tittar.

Men Nordman och Marcus & Martinus, är mest nyfiken på även om jag tror ingen låt kommer tilltala mig.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 254
Senast: ameo
·
Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 365
Senast: Lingon
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Lilla
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 504
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp