Melodifestivalen deltävling 4

Tycker det är lite gulligt att gamla kända Gullans barnbarn är med- fin låt och de sjöng fint men rocklåten är klart bäst hittills enligt mig :D
 
Men den här går INTE hem hos mej (nr 4) och då är den ÄNDÅ bättre än delfinal 1
Jag vet att jag gnäller men jag fattar inte heller varför de inte blandade bättre med låtarna...
 
Men den här går INTE hem hos mej (nr 4) och då är den ÄNDÅ bättre än delfinal 1
Jag vet att jag gnäller men jag fattar inte heller varför de inte blandade bättre med låtarna...
Hahaha vad roligt att du skrev exakt samma sak sekunderna innan, så hann inte se det innan jag skrev samma :laugh:
 
Dottern som ansvarar för hjärteröstena är sträng idag. Signe och Hjördis fick 4 och den första fick 1. Annars är det 0 på samtliga.
 
A visst ja... Mariette,.. hon va ju nr 4 väl ? Hon va stark och bra, men mer "bara" en radiolåt.. Kommer säkert till final ändå, det är ju Mariette ;) Men det trodde jag om Viktoria med :p
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 196
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 257
Senast: ameo
·
Kultur Deltävling 2 på lördag. Startfältet ser ut så här: 1. Wiktoria - All my life (where have you been) 2. Eden - Comfortable 3. Uje...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 510
Senast: cowgirl81
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 379
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Vildkattungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp