Menskoppar - tips och råd!

Fortsätter det att komma in pengar? Det känns ju som en hanterbar summa att få in.
Jag petade in en hundring till igår. Är vi några som fortsätter, efter vad ekonomin tillåter, ska det väl gå alldeles finfint tycker jag.
 
Fortsätter det att komma in pengar? Det känns ju som en hanterbar summa att få in.
Jag petade in en hundring till igår. Är vi några som fortsätter, efter vad ekonomin tillåter, ska det väl gå alldeles finfint tycker jag.
Åh men var det du? Jag såg att en givare givit två gånger och blev alldeles rörd. Tack! Ja, det är en väldigt hanterbar summa att få in så det borde gå utan problem tycker jag :). Vi får fortfarande donationer och några har PM:at och sagt att de ska skänka en slant nästa månad, i och med att julen kan vara lite tuff, och någon att de kommer ge varje månad. Det går sakta men säkert framåt och förhoppningsvis ska vi kunna nå vårt mål!

Skicka gärna till mig också, det låter som ett behjärtansvärt och hanterbart projekt.
Absolut, det gör jag på en gång :).
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: Myrten
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 197
Senast: Ridinglady
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 569
Senast: Mabuse
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 148
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp