mensvärk eller början av en graviditet?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
Sitter ju här och hoppas på att jag är gravid, men börjar misströsta då jag har fått mensvärk och den har blivit värre idag än igår...
Ska ha mens på söndag så jag tycker att mensvärken kommer lite väl tidigt.. så min fråga är väl, ja det var så längesedan jag fick mitt förra barn känns det som så jag kommer inte ihåg något alls känns det som, men kan man ha ordentlig mensvärk, eller mol i mensmagen i alla fall dagarna innan mens utan att det är mens på g utan bebis?

Å det känns som evigheter till helgen då man får se om mensen dyker upp eller inte!
Håll tummarna för mig att det inte är mensen som kommer utan att det är trevligare saker! :bump:
 
Sv: mensvärk eller början av en graviditet?!

jag hade en grym "mensvärk" i början av grav. Men inte så tidigt, då värken kommer av att livmodern växer. För mig började det i V5 och var ihållande till V7 var slut :cry: . Jobbigt är ett milt ord!
 
Sv: mensvärk eller början av en graviditet?!

Jag hade också som mensvärk i början av mina graviditeter. Det började två-tre dagar innan jag skulle ha mens och höll i sig ett par veckor efter.
Så man vet aldrig, det kan vara vilket som, håller tummarna att du får två blå. :banana:
 
Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 099
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 051
Senast: jemeni
·
Övr. Barn Kan någon snälla hjälpa mig att förstå, för det känns aningens oklart detta. I början av hösten var min egen BM sjukskriven och jag fick...
2
Svar
31
· Visningar
2 239
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Sedan ungefär ett halvår tillbaka har min mens blivit mer besvärlig med mer smärta och att det är mer utdraget. Under många år har jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 410
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vårföräldrar 2024
  • 112 Appen
  • Flytta eller ej?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp