Bukefalos 28 år!

Mer värktabletter

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu är jag uppkallad ordentligt och mina reflexer fungerar som de ska. Efter att ryggen värkt järnet efter en dag på kontoret och illamående igen, tyckte jag det var dags att kolla upp mig efter avkastningen. En ordentlig muskel smäll i ryggen blev diagnosen. Så jag fick lite anti inflammatoriskt och smärtstillande utskrivet så jag kan gå rakt. Så vila om jag kände att det behövdes. Inne på dygn två nu med smärtstillande och funderar på om jag verkligen inte kan rida ändå, nu när det knappt känns. Men jag ska lugna mig, det är ju tabletterna som gör det. Fick köra på dottern till min hoppträning istället, suck! Hoppas jag snart blir bättre.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 000
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 160
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 807
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 125
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp