Meteltida typsnitt?

F

februaribarn

Sitter och filar lite på ett skolarbete som ska vara färdigt på måndag. Det handlar om medeltiden, och jag skulle vilja ha lite passande typsnitt på rubrikerna, men var kan man ladda ner såna som innehåller våra å,ä och ö...? Jag verkar inte hitta några :( tips?
 
Sv: Meteltida typsnitt?

Äh, jag hittade visst några iallafal. Men hur 17 gör man för att installera dom? Vet att jag har gjort det för länge sen, men tycks ha glömt hur... *tekniskt snille...*
 
Sv: Meteltida typsnitt?

Det löste sig det också :banana:! Förlåt för en totalt onödig tråd, moderator för gärna plocka bort den :o.
 
Sv: Meteltida typsnitt?

vilket typsnitt hittade du?
och.. använd ALDRIG flera stora bokstäver i rad när du skriver medeltida text, de gjprde aldrig så, enbart första bokstaven är stor.
 

Liknande trådar

F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 189
Senast: Fruentimber
·
Hemmet Har plockat bort den eländiga pelaren på mitt pelartvättställ. Tanken är att ersätta den med ett sådant där förvaringsskåp som passar...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ TW = Trigger warning för psykisk ohälsa. Jag tog äntligen kontakt med kuratorn på vårdcentralen för ett tag sen. Som liten hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 090
Senast: Tofs
·
Avel Tänkte dela med mig lite av tips och råd i det här med att döpa sporthästar (säkert andra med men i det här är sporthästar min referens)...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
16 803
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp