Midsommartråden aka HELGTRÅD!

Vill också ha pengar och handla kläder för :p
Vad ska ni göra i midsommar?

Jag och pojkvännen ska till ett par vänner, grilla, dricka vin, spela spel och bara ta det lugnt. Planen var egentligen att åka ut till nån stuga (vill egentligen inte stanna i stan på midsommar...) men alla dissade tyvärr :(

Glad midsommar önskar Totte då jag inte fastnar på bild den närmaste framtiden :D
10432033_1429587733986643_2042020809_n.jpg
 
Efter en hel dag med jobb är jag nu äntligen hemma. Firar midsommar med katterna och en skål jordgubbar :love:
 
Får man hoppa in här och vara deppig över sin midsommar?

Sitter just nu hemma med halsont och feber :( Hade önskat att typ grilla med vänner ikväll, men hamnar liksom lite "utanför" då jag har många vänner från olika gäng som hänger i sina gäng ikväll (och jag är extremt dålig på att bjuda in mig själv...). Och killen hade i förrgår när vi pratade inga planer, men ville ändå inte planera nåt med mig pga ville se om nåt dyker upp... Så jag vet inte ens vad han gör ikväll. (+ att jag är lite småsur på honom pga andra saker, som nog är lätta att reda ut men han har varit så jävla otillgänglig på senaste.) Så här sitter jag och deppar (och sprider dålig stämning, sorry) och känner mig ensam. Någon mer som är ensam på denna högtidliga dag?
 
@Lillagoajag Inte helt, var hos föräldrarna på dan och barnen är ju hemma fast de sover nu.
Men killen är borta hela helgen igen, han har inte varit hemma en enda storhelg hittills. Knappt någon annan helg heller förresten.

Vad trist att din kille inte ville hitta på något och vilken märklig ursäkt.
Helt ok att deppa då och buke är perfekt för att skriva av sig :)
 
Jag behöver posta den här nånstans, och eftersom jag inte hittar nån lämpligare tråd så får det bli här i vår tramstråd ;)

Varför kvinnor (och katthonor) är fläckiga:
 
@Mirre Vet inte vad för hobby man skulle börja med. :( Bor ju så sjukt långt ifrån allt. Sen orkar jag verkligen något alls efter en arbetsdag. :down:
 
@grodan21 oki, du får kolla om det finns nån bukare i närheten :p
Men svårt när man bor långt ifrån sådär, även om man har bil så blir det ju drygt och sitta och åka
 
Jag behöver posta den här nånstans, och eftersom jag inte hittar nån lämpligare tråd så får det bli här i vår tramstråd ;)

Varför kvinnor (och katthonor) är fläckiga:
Det låter så himla intelligent även om jag bara begrep delen om katten så jag gillar det :D
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: escodobe
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 205
· Visningar
44 869
Senast: Soffan74
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp