Midsommartråden aka HELGTRÅD!

Vill också ha pengar och handla kläder för :p
Vad ska ni göra i midsommar?
Vi ska åka till sommarstugan på torsdag och så stannar jag där till slutet på juli :love: Just på midsommarafton blir det väl regn som vanligt (:D) så då blir det bara vi, faster och min syster som sitter inne och äter/umgås, mysigt det också :)
Det blir också min lilla Alices första gång i sommarstugan så det blir spännande att se! :D
 
Själv ska jag jobba jour, vilket betyder att jag sover på jobbet. Verkligen jättekul, eller inte, eftersom ingen av de boende är hemma utan bortresta hela högen, men vi måste ändå vara tillgängliga. Kanske smiter iväg och grillar med mina föräldrar. :D
 
Tja..babbla är en av mina mer framstående egenskaper, så då passar jag nog in finemang ;)

Vi har fått lite lösa inbjudningar här och var till midsommar men känner väl ingen stress. Ärligt talat tycker jag midsommar är en ganska tråkig högtid :o
 
Jag och barnen blir hos mina föräldrar på midsommarafton, övriga helgen vet jag inte än. Beror på om killen är hemma eller inte
 
Liten förivrad groda behöver klädhjälp. Vad ska man ha för byxor eller liknande när man sitter framför datorn på jobbet hela dagen? Är ju ingen klädkod på mitt jobb, men jag vill ju vara snygg på jobbet. ;) Älskar jeans, men varma dagar blir det ju alldeles för varmt.
 
Upptäckte nyss hur pass tyst det var i min lägenhet, var något som saknades. Kom då på att avfuktaren från badrummet hade tystnat, så var tvungen att gå in och kolla. Då hade dom som ska fixa mitt badrum varit där, för fönstret som slangen hängde ut igenom var stängt, och elen till den brummande avfuktaren var urdragen. Snart få jag ett fungerande badrum :) Med badkar :love:

Hur ska jag kunna sova nu när de är alldeles tyst, van sedan dom 2 veckor jag bott här att det varit ett konstant brummande :p
 
Liten förivrad groda behöver klädhjälp. Vad ska man ha för byxor eller liknande när man sitter framför datorn på jobbet hela dagen? Är ju ingen klädkod på mitt jobb, men jag vill ju vara snygg på jobbet. ;) Älskar jeans, men varma dagar blir det ju alldeles för varmt.

Jag sitter också framför en dator hela dagarna och oftast blir det jeans även sommartid :) Inte så farligt varmt inne på kontoret så det funkar. Kanske viker upp dom lite bara. Annars leggings med kjol eller klänning över.
 
Vill också ha pengar och handla kläder för :p
Vad ska ni göra i midsommar?

På midsommarafton vet vi inte riktigt vad det blir. Min svåger fyller 30 år men det stora firandet på min ort är midsommardagen så han verkar inte så intresserad av att ha något på fredagen. Antingen åker vi till honom och grillar ändå, eller så åker vi till mina föräldrar och grillar där som vi brukar göra varje år :) Blir lugnt då vi har med oss dottern på 2 år.

På lördagen blir det förkalas hemma hos oss innan vi drar på dans, precis som varje år, och det är precis lika roligt varje år också! :D
 
Jag sitter också framför en dator hela dagarna och oftast blir det jeans även sommartid :) Inte så farligt varmt inne på kontoret så det funkar. Kanske viker upp dom lite bara. Annars leggings med kjol eller klänning över.
Jag har det ganska varmt på kontoret. Ingen ventilation alls. :( Men det blir nog så att jag använder jeans hela sommaren.
 
Nu när det är midsommar så kände jag ju mig bara tvungen att kika in här på midsommartråden!

GLAD MIDSOMMAR alla glada fisar!
 

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
410
Senast: escodobe
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
59 60 61
Svar
1 213
· Visningar
44 953
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 517
Senast: verser
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp