Sv: Midvinterblot (varulvslek)
Jag håller inte med er om TLV. Jag skulle vilja se mer av henne innan jag säger något annat än neutral med tidsbrist.
Angående det där med att TLV skulle hålla sig i bakgrunden så uppfattade jag det som ett skämt som byggde på det vi hade diskuterat innan = inget konstigt alls. Att hon faktiskt håller sig i bakgrunden har hon ju förklarat med tidsbrist.
Angående strömröstandet så håller jag med cirkus om att det är rimligt att TLV missade LV:s röst, och det där med att det eventuellt skulle ha ändrat hur hon röstat berodde på att hon ville försvara sin teori mot strömröster. Det är det enda skumma jag kan se med TLV, men skulle precis lika gärna kunna göras av en god spelare.
Usch, jag trodde att andra röstningen skulle bli lättare än den första.
TeamLundVer känns dock väldigt skum. Först skriver hon att hon skall försöka hålla sig i bakgrunden och när Dramatik påpekar att det är ganska ulvigt så svarar inte TeamLundVer på det.
Sedan röstade hon förra gången på Soffiproppi1 när Soffiproppi1 hade två röster på sig redan, känns som en misstänksam strömröst...
Så därför får det bli henne jag röstar på ikväll.
Habina röstar på TeamLundVer
TeamLundVer – en av de jag tycker haft allra skummast teori igår. Hon gjorde ju exakt samma sak som hon själv teoriade om, sen så försvarar hon det med att hon missat en röst på den spelaren hon sen röstade på och om hon inte missat den så hade hon nog röstat annorlunda – jag kan fatta att hon missade att se LingrenV’s röst, men jag kan inte fatta att den skulle ändrat hennes röst. Låter mycket underligt tycker jag. cirkus röstar på TeamLundVer enligt teori ovan
Jag håller inte med er om TLV. Jag skulle vilja se mer av henne innan jag säger något annat än neutral med tidsbrist.
Angående det där med att TLV skulle hålla sig i bakgrunden så uppfattade jag det som ett skämt som byggde på det vi hade diskuterat innan = inget konstigt alls. Att hon faktiskt håller sig i bakgrunden har hon ju förklarat med tidsbrist.
Angående strömröstandet så håller jag med cirkus om att det är rimligt att TLV missade LV:s röst, och det där med att det eventuellt skulle ha ändrat hur hon röstat berodde på att hon ville försvara sin teori mot strömröster. Det är det enda skumma jag kan se med TLV, men skulle precis lika gärna kunna göras av en god spelare.