Min fina Nora, nu finns hon inte mer

Så himla tråkigt att läsa! :( Gillade alltid när du delade bilder på henne, det är nått med staffar alltså. Hon var jättefin!
 
Väldigt tråkigt att höra :( Den akuta sorgen är så vansinnigt tung. Men det blir lättare, man minns alla de fina stunderna och inte bara den där jobbiga, sista.
 
CBDC9A5F-51D2-4FF0-85BA-A174C23EAA8B.jpeg


Tack för alla era värmande ord ❤️

Vi fick bara tre år tillsammans men det var tre år fyllda av glädje, galenskap och kärlek ❤️
 
Åh nej, vad sorgligt! 💔
Hon hade så himla härlig utstrålning på alla bilder du lade ut. Man blev glad av att se henne!
Jag beklagar er förlust! ❤️
 
Så otroligt ledsamt! Jag kunde inte med inte skriva i tråden när jag såg den igår, hon var verkligen en liten hund som gjorde intryck. Ta hand om er i sorgen. :heart
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
1 695
Senast: Eva S
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 813
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa I tisdags kväll fick min älskade Abbe somna in. Ute på landet där han alltid mådde som allra bäst. Fem år och fyra dagar. Den orättvist...
Svar
11
· Visningar
1 585
K
Övr. Hund Nu har min älskade lilla flicka vandrat över till andra sidan. Jag hoppas så innerligt att Kaisas uppfödare Dorthy stod och tog emot...
2
Svar
26
· Visningar
2 077
Senast: R8n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp