Min kaffe/te-mugg

Samma här! Min udda kaffemugg funkar bara för att jag har en till udda mugg till choklad bredvid. Sådana jag vill behålla (födelsedagshästmuggar) står i ett hörnskåp med annat udda jag vill behålla men inte se 😅

Stör mig ganska mycket på att jag haft sönder ett champangeglas så har 5 men använder dem så extremt sällan att jag inte vill köpa 6 nya och ställa undan 5. Här är det enbart billiga Ikeaglas och porslin i skåpen nämligen så mesta i flerpack. Men enhetligt måste det vara för min sinnesro.
Jamen precis så! Det spelar ingen roll om det är billigt porslin eller svindyrt, udda grejer får det att krypa under skinnet på mig 😂 jag tycker att det är kul om det finns ett tydligt genomgående tema (typ röda muggar, muggar med liknande motiv etc) men en salig blandning funkar inte för mig 😅
 

Liknande trådar

Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 556
Senast: TinyWiny
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 356
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Om ni enbart fick dricka två koppar kaffe om dagen (eller annan valfri varm favoritdryck). När hade ni valt att dricka dem? Till...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
2 964
Senast: Tilly_85
·
  • Omröstning
Tjatter Efter trådar om spontanbesök och delning av lottvinster är jag redo för ännu en exkursion in i den svenska/-ish folksjälen. Jag är...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
12 718
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp