Bukefalos 28 år!

Min katt är jägare av värsta sort!

Sv: Min katt är jägare av värsta sort!

Det höll vår Torsten också på med ett tag. Han tog riktigt stora halvvuxna harar och släpade hem till trappen och käkade upp dom där. :cry: Usch, det vara alltid bara öronen som låg kvar på trappen till oss.. Annars tar han också allt han får tag på och matte är inte särskilt förtjust.. Vill gärna hänga på honom en pingla men det får jag inte för husse och det är hans katt..
 
Sv: Min katt är jägare av värsta sort!

ja han är bland det sötaste som går i ett par tassar :love:
Kopiaavkattentruls003.jpg
 
Sv: Min katt är jägare av värsta sort!

Mina två norska skogkatter är ute i princip hela tiden nu när det är så varmt. Kommer in när det vankas blötmat, annars ligger de i buskarna och lurar :smirk: och kommer in för "a kiss and a cuddle" på morgonen precis innan väckarklockan ringer :love:

Jagar gör de mkt, tidigare var det mest möss och småfåglar men nu har de övergått till stora tjocka Duvor :eek:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
2 831
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Jag har en ute/innekatt (ute på dagarna och sover inne på natten) som är en fenomenal jägare, och äter således en hel del sork, möss...
Svar
11
· Visningar
1 792
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 258
Senast: Migo
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
6 431
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp