Bukefalos 28 år!

Min kk hade sex med mig när jag sov

Jag fick precis mess från killen (konstigt att det sker samma dag). Han skriver att han testat sig och att han fått negativt resultat. Han nämnde inte polisen. Vet han alltså inget?! Han måste väl iaf få veta att han är anmäld även om det lagts ned??
 
Nu har jag fått brev från polisen om att ärendet är avslutat. Förundersökning inleds inte. Motiveringen är att det som anmälts inte är brottligt. WTF?!

Sedan står inte den anmäldes fullständiga namn någonstans. Under rubriken "misstänkt" står det "Misstänkta personer presenteras ej". Vad betyder det här? Har de öht kontaktat honom?

Snälla någon som vet?

Är detta enbart efter dina uppgifter i telefon? Om det inte kan bevisas är det ju begripligt, men att det anmälda inte är brottsligt? :confused: Vet inte hur mycket du pratade i telefon, men de flesta har ju koll på att allt kanske inte riktigt kommer fram då.
 
Jag fick precis mess från killen (konstigt att det sker samma dag). Han skriver att han testat sig och att han fått negativt resultat. Han nämnde inte polisen. Vet han alltså inget?! Han måste väl iaf få veta att han är anmäld även om det lagts ned??

Jag tror inte han behöver vara vidtalad eller informerad ö h t.
 
Jag fick precis mess från killen (konstigt att det sker samma dag). Han skriver att han testat sig och att han fått negativt resultat. Han nämnde inte polisen. Vet han alltså inget?! Han måste väl iaf få veta att han är anmäld även om det lagts ned??

Eftersom förundersökning inte ens inleddes och att det anmälda inte ansågs vara ett brott så tror jag inte de har pratat med honom alls.
 
Är detta enbart efter dina uppgifter i telefon? Om det inte kan bevisas är det ju begripligt, men att det anmälda inte är brottsligt? :confused: Vet inte hur mycket du pratade i telefon, men de flesta har ju koll på att allt kanske inte riktigt kommer fram då.

Jag läste det som stod från samtalet med mig. Det mesta stämde fast de missade en massa saker som t.ex. att jag druckit sent kvällen innan. Det vet jag att den i telefonen uppfattade då hen repeterade det.

Det jag blir arg över är att motiveringen är att det inte är brottsligt, när jag vet att det är det. Att de lägger ned fallet är ingen överraskning direkt, men jag hade tänkt att det skulle handla om att det inte går att bevisa/"ord mot ord" anledningen.
 
jag hade nog också haft några frågor jag velat ha svar på i anslutning till beskedet.

"Hej, jag har några frågor eftersom jag fått besked att utredningen är nedlagd, trots att det var ni som uppmanade mig att anmäla. Har den anmälde blivit kontaktad i ärendet?
Ja så tänker jag med. Frågorna @Myblackcat ställer här kan hon säkert få bra svar på av polisen. Jag tror det blir lättare att gå vidare sedan då.
 
Det jag blir arg över är att motiveringen är att det inte är brottsligt, när jag vet att det är det. Att de lägger ned fallet är ingen överraskning direkt, men jag hade tänkt att det skulle handla om att det inte går att bevisa/"ord mot ord" anledningen.

Det är det jag tyckte lät lite konstigt, och undrade om de verkligen förstått händelseförloppet. Tycker också du ska ringa.
 
Ja så tänker jag med. Frågorna @Myblackcat ställer här kan hon säkert få bra svar på av polisen. Jag tror det blir lättare att gå vidare sedan då.

Eller så kommer en stor del av de kvinnliga bukefalisterna att bli fanatiska rödstrumpor. Själv lutar jag mest åt det just nu.

Så djävla arg och uppgiven över vad som är OK att ta för sig av. Varför inte köra kuken i halsen på mig, så länge jag inte kan säga emot (för det sitter något i munnen) måste det ju vara passivt medgivande? Eller?
 
Eller så kommer en stor del av de kvinnliga bukefalisterna att bli fanatiska rödstrumpor. Själv lutar jag mest åt det just nu.

Så djävla arg och uppgiven över vad som är OK att ta för sig av. Varför inte köra kuken i halsen på mig, så länge jag inte kan säga emot (för det sitter något i munnen) måste det ju vara passivt medgivande? Eller?
Det är därför jag tror att det är bra att prata med polisen. För att veta exakt vad det där att inget brottsligt förekommit betyder.

@Myblackcat, det var alltså formulerat så, och inte "brott kan ej styrkas"?
 
Det är därför jag tror att det är bra att prata med polisen. För att veta exakt vad det där att inget brottsligt förekommit betyder.

@Myblackcat, det var alltså formulerat så, och inte "brott kan ej styrkas"?

Ordagrant "Det förfarande som anmälts är inte brottsligt"

Det är väldigt tydligt i min berättelse i brevet att det är ett övergrepp så jag fattar inte. Måste nog ringa någon och fråga.
 
Ts, jag tycker också du ska ringa polisen och fråga fråga vad dom grundar sitt beslut på.
Det låter ju helt galet. :eek:
Är det verkligen okey att göra vad en vill mot en person som sover.
Så, vem som helst kan penetrera vem den vill bara personen sover.
Det är ju helt sjukt!

Grundar dom sitt beslut på att du ville ha sex med killen kvällen innan?
Det skulle i så fall betyda att alla som har en relation, alltid ska vara villiga att ha sex, även när de sover.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 923
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 114
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 751
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 504
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp