Min kk hade sex med mig när jag sov

Självklart måste de rätta till det! Han hade ju missförstått helt. Han trodde typ att det va att han inte använde kondomen som va problemet.
Det är väl inte heller lagligt? Vilken gubbjävel.

Tycker faktiskt att det är storsint av dig att anmäla så att den äckliga snubben får en chans till insikt om vilket as han är. Han förtjänar egentligen inte den energi du lägger på det här. Hoppas han bajsar på sig av ångest när han får brev från polisen.
 
Strålande jobbat, @Myblackcat

Hade du inte fått läsa en utskrift av förhöret med dig innan de fattade beslutet? Om du gjort det, och bedömt att det var rätt återgivet, låter det ju jättekonstigt om de inte fattade poängen.
 
Självklart måste de rätta till det! Han hade ju missförstått helt. Han trodde typ att det va att han inte använde kondomen som va problemet.

Så sorgligt missförstånd. Hur många hade inte lagt ner hela saken (i ditt ställe) när de kommer till så bastant motstånd från polisen?

Hoppas att du får lite av energin och värmen jag skickar dig, så du orkar lite till.
 
Det är väl inte heller lagligt? Vilken gubbjävel.

Tycker faktiskt att det är storsint av dig att anmäla så att den äckliga snubben får en chans till insikt om vilket as han är. Han förtjänar egentligen inte den energi du lägger på det här. Hoppas han bajsar på sig av ångest när han får brev från polisen.

Jag tycker också bara det enskilt är ett rejält övergrepp mot en annan människa.
 
Alltså mitt ansikte när jag läste jag det här inlägget............

Så jävla lack nu.

Alltså jag förstod inte hur man kunde missförstå det som stod i brevet jag fick. Visst saknades det en massa som jag sagt då polisen i telefonen inte kontrolläste det för mig innan vi lade på, men det viktigaste stod ju i klartext.
 
Alltså mitt ansikte när jag läste jag det här inlägget............

Så jävla lack nu.
Jag med!
Skrev ett långt, argt, onyanserat inlägg :o på FB igår om mina åsikter i fråga och angående samtyckeslagen och att den dröjer osv.
Det innehöll gubbslem, att män tänker med kuken osv.
Inte helt smidigt skrivet :o men vad fan. Jag står för varenda ord. :up:

Den här tråden har gjort intryck!
Och den har gjort mig arg.:rage:

@Myblackcat du är otroligt stark och en förebild för utsatta kvinnor. :bow:Jag är så imponerad av att du står upp för dig själv. :heart
 
Ok nu är jag hemma och måste ventilera med er lite.

Jag börjar med att säga att det är kvinnor som har förhört mig (jag hade ett till förhör imorse) och en man som utredde anmälan och lade ned för att det inte var ett brott enligt honom.

Jag fick tag i den utredaren idag och frågade varför han skrivit den motiveringen. Han svarade att det inte var ett brott då vi ju hade haft sex kvällen innan och att jag inte sa ifrån tillräckligt.

Jag var så chockad över att han började anklaga mig och kritisera hur jag agerade. Han gjorde mig så upprörd att jag började gråta i telefonen och fick världens ångest (jag grät inte vid förhören med kvinnorna). Det kändes som jag pratade med en idiot från flashback och inte en polisman.

Sedan berättade jag delar av historien igen och han sa att det måste blivit ett missförstånd. Helt plötsligt var han helt förstående och sa typ "jaha du frös och därför gjorde du inget" då är det ett brott typ.

Så jag fick ha ett nytt förhör med en kvinna som såg till att verkligen allt i min berättelse kom med i rapporten, då det hade saknats en massa i den första.
Så nu får vi se om de gör en annan bedömning eller inte. Jag antar att det blir samma utredare.

Och tack för ert stöd! Det betyder jättemycket för mig, verkligen :heart.
 
J
Jamen precis! Jag trodde att polisen lärt sig göra bättre utredningar av sexbrottsanmälningar och att det första bemötandet av målsäganden är jätteviktigt?

Jag tänkte precis på det. Att den här polisen säkert har flera fall liknande detta och bemöter andra offer på samma sätt som mig.

Det var tur att det var mig han pratade med idag. Jag har två väldigt tuffa föräldrar som alltid stått upp för sig själva och sina barn. De är inte rädda för konfrontationer och vad andra tycker.
Jag har blivit delvis som dem (inte lika modig dock ;)) och kan därför hantera sånt här skit ok.

Men alla har ju inte samma bakgrund som mig och måste bemöta den här mannen när de redan mår dåligt. Dessutom kanske de inte har det kontaktnät jag har omkring mig som stöttar. Ush vill inte tänka på det :cry:.
 
Jag vågar knappt skriva det, men kan det handla om manligt respektive kvinnligt perspektiv?

Vidareutvecklar lite, vilket kanske svävar iväg en smula.

Har flera gånger suttit i diskussioner med vuxna män, där de inte ö h t kan ta in det kvinnliga perspektivet, som t ex den här manliga polisen. De förstår helt enkelt inte.

Förrän man till de som har döttrar säger "föreställ dig att det är din dotter det handlar om, hon ligger och sover och killen smyger sig på henne och kör på fast hon inte är medveten om det". DÅ helt plötsligt blir det annan ton i diskussionen.

Jag tror många män är så helt ovetande om den kränkning det innebär, de är det starkare könet och kan inte ens föreställa sig hur det känns.

Det är ingen ursäkt, bara en förklaring till det som jag ibland ser som total dumhet hos annars intelligente män(niskor).
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 160
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 168
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 208
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 381
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp