Bukefalos 28 år!

Min kk hade sex med mig när jag sov

Vet inte om detta är relevant längre?

Men en person som är anmäld för brott där förundersökningen läggs ned blir inte delgiven misstanken. (Precis som @Lovisaleonora skrev)
Alltså får KK'n i denna storyn varken ett brev eller samtal från polisen, utan det är bara Polisen som framöver kan se att en anmälan mot personen gjorts och att förundersökingen lagts ned p.g.a. det skäl som angetts.
 
Vet inte om detta är relevant längre?

Men en person som är anmäld för brott där förundersökningen läggs ned blir inte delgiven misstanken. (Precis som @Lovisaleonora skrev)
Alltså får KK'n i denna storyn varken ett brev eller samtal från polisen, utan det är bara Polisen som framöver kan se att en anmälan mot personen gjorts och att förundersökingen lagts ned p.g.a. det skäl som angetts.

De är absolut relevant och tack för svar!
 
Vet inte om detta är relevant längre?

Men en person som är anmäld för brott där förundersökningen läggs ned blir inte delgiven misstanken. (Precis som @Lovisaleonora skrev)
Alltså får KK'n i denna storyn varken ett brev eller samtal från polisen, utan det är bara Polisen som framöver kan se att en anmälan mot personen gjorts och att förundersökingen lagts ned p.g.a. det skäl som angetts.

Fast bara det i sig är faktiskt en god poäng i att anmäla. Det blir en belastning för den som inte fattat och upprepar sitt beteende.
 
Fast söker polisen efter personer i fall där förundersökning inte ens inletts? Något misstankeregister kan han ju inte finnas i.
Kanske, å andra sidan, att det blir en belastning om personen fått en anmälan emot sig och det då visar sig att hen (han...) fått flera stycken, liknande...? Det kanske kan ses som en belastning?
 
Kanske, å andra sidan, att det blir en belastning om personen fått en anmälan emot sig och det då visar sig att hen (han...) fått flera stycken, liknande...? Det kanske kan ses som en belastning?

Det var så jag tänkte i alla fall. Men jag är inte expert på området hur polisen jobbar.
 
Kanske, å andra sidan, att det blir en belastning om personen fått en anmälan emot sig och det då visar sig att hen (han...) fått flera stycken, liknande...? Det kanske kan ses som en belastning?

Nja, det är väl snarare så att om en person får flera anmälningar på sig efter att de tidigare lagts ner, så kan de gamla återupptas, typ.

Det syns inte i misstankeregistret att man blivit anmäld.
 
Nej, det är varken synd eller märkligt. I misstankeregistret finns du när du är misstänkt för brott. I ts fall är snubben inte misstänkt för brott, och då ska han inte heller stå som misstänkt.

Det var inte så jag menade. Det jag tycker vore synd och märkligt är om informationen om anmälan inte är tillgänglig för polisen om vederbörande blir anmäld senare i annat ärende.
 
Jag pratade precis med polisen som lagt ned fallet. Fy vilket jävla as den mannen! Vi hade ju haft sex kvällen innan och jag var ju vaken utan att röra på mig....

Jag blev chockad. Visste inte att en polis var så okunnig. Sen verkade det som man började hålla med mig. När jag sa att jag låg stilla efter att han stoppa in den och frös osv.

Han ska ta upp fallet igen. Det va flera saker som han missförstått. Så de kommer hålla ett nytt förhör på telefon.
 
Jag pratade precis med polisen som lagt ned fallet. Fy vilket jävla as den mannen! Vi hade ju haft sex kvällen innan och jag var ju vaken utan att röra på mig....

Jag blev chockad. Visste inte att en polis var så okunnig. Sen verkade det som man började hålla med mig. När jag sa att jag låg stilla efter att han stoppa in den och frös osv.

Han ska ta upp fallet igen. Det va flera saker som han missförstått. Så de kommer hålla ett nytt förhör på telefon.
Du är fantastisk! Så stark!
 
Jag pratade precis med polisen som lagt ned fallet. Fy vilket jävla as den mannen! Vi hade ju haft sex kvällen innan och jag var ju vaken utan att röra på mig....

Jag blev chockad. Visste inte att en polis var så okunnig. Sen verkade det som man började hålla med mig. När jag sa att jag låg stilla efter att han stoppa in den och frös osv.

Han ska ta upp fallet igen. Det va flera saker som han missförstått. Så de kommer hålla ett nytt förhör på telefon.

Attans starkt av dig att orkar dra igenom det en gång till. Ilska är en bra drivkraft ibland. Vi håller på dig.
 
Jag pratade precis med polisen som lagt ned fallet. Fy vilket jävla as den mannen! Vi hade ju haft sex kvällen innan och jag var ju vaken utan att röra på mig....

Jag blev chockad. Visste inte att en polis var så okunnig. Sen verkade det som man började hålla med mig. När jag sa att jag låg stilla efter att han stoppa in den och frös osv.

Han ska ta upp fallet igen. Det va flera saker som han missförstått. Så de kommer hålla ett nytt förhör på telefon.

Så himla starkt av dig att ringa upp men så sjukt drygt att behöva ha ett förhör till.
Du är helt fantastisk, jag håller på dig!
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 878
Senast: tott
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 096
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 707
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 495
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp