Min kk hade sex med mig när jag sov

Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?
 
Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?

Jag hade inte svarat, jag hade inte orkat behöva förklara att det var ett övergrepp. Som du säger lär han inte fatta det. Hade typ skickat ett sms om att jag inte ville höras av mer.
Känns det rätt för dig att prata med honom om det ska du givetvis göra det!
 
Han ringde. Jag svara inte. Han kommer ringa igen. Vad ska jag göra??? Jag tror verkligen inte han fattat ett skit. Han är så dum i huvudet. Måste jag förklara detta för honom eller? Vad är bäst?

Jag (OBS! Säger inte att det är rätt bara för att jag hade gjort så) hade velat markera SÅ JÄVLA HÅRT att det inte är okej. Hade han velat prata så hade han fått prata, men jag hade varit en ice queen och inte brytt mig om hans känslor och förklarat att DET ÄR INTE OKEJ. INTE MOT MIG OCH INTE MOT NÅGON ANNAN TJEJ. Och sedan förklarat att även om han inte ser sig själv som en person som ägnar sig åt sexuella övergrepp så är det PRECIS vad han är.
 
Usch jag mår lite illa av allt det här. Finns alldeles för många sånna killar. Går det ens att få dem att förstå?
Jag skickade ett långt mail en gång till en fd pojkvän som gjort saker med mig när jag sov, förklarade hur jag mådde och att det påverkade mig en lång tid efteråt. Fick inget svar alls.
Så jag gjorde som @Blueberry skriver men hjälpte det? Jag har ingen aning.

Edit: ts, jag behövde skriva det där mailet med vad jag kände, för det fick mig att må bättre. Bristen på reaktion däremot tyckte jag var väldigt jobbigt.
 
Jag hade nog inte svarat. Min erfarenhet av män som begår övergrepp är ändå bara att de fortsätter att få det handla om dem själva - antingen genom att förneka övergreppets existens eller genom att bli så förstörda att man ska tycka synd om dem.
 
Han ringde igen och jag svarade.

Han sa att han va chockad och jätteledsen. Han trodde att jag var vaken och njöt. Han sa att han visst respekterar mig och bad om ursäkt.

Jag va tyst under hela samtalet förutom i slutet när jag uppmanade honom att gå och testa sig för könssjukdomar och meddela mig när han fått resultaten (eftersom han inte använde kondom). Han sa att han skulle göra det.

Suck! Ärligt talat tror jag att den här killen är helt jävla super korkad.
 
Suck! Ärligt talat tror jag att den här killen är helt jävla super korkad.
Ärligt talat tror jag att det är jävligt bekvämt för män som honom att bete sig superkorkat. Snacka om att slippa ta ansvar för faktumet att han är en våldtäktsman.

Och vad i helvete ska HAN vara ledsen för? Ledsen för att han inte fick begå sina övergrepp ifred?
Fy fan alltså!

(Det här påminner så jäkla mycket om mitt ex alltså.)
 
Han ringde igen och jag svarade.

Han sa att han va chockad och jätteledsen. Han trodde att jag var vaken och njöt. Han sa att han visst respekterar mig och bad om ursäkt.

Jag va tyst under hela samtalet förutom i slutet när jag uppmanade honom att gå och testa sig för könssjukdomar och meddela mig när han fått resultaten (eftersom han inte använde kondom). Han sa att han skulle göra det.

Suck! Ärligt talat tror jag att den här killen är helt jävla super korkad.

:bow:

Du agerar väldigt redigt.

Kom ihåg att känna efter också, så att du inte har en massa outredda känslor som ligger och pyr under ytan. Ta hand om och vårda dig själv efter det här :heart
 
Ärligt talat tror jag att det är jävligt bekvämt för män som honom att bete sig superkorkat. Snacka om att slippa ta ansvar för faktumet att han är en våldtäktsman.

Och vad i helvete ska HAN vara ledsen för? Ledsen för att han inte fick begå sina övergrepp ifred?
Fy fan alltså!

(Det här påminner så jäkla mycket om mitt ex alltså.)


Det är precis så det känns nu. Jag tycker nästan synd om honom och att jag inte har rätt till mina känslor då han tydligen inte fattade vad han höll på med.

Det va SÅ synd om honom i telefonen. Även om han bad om ursäkt känns det mer som han ville visa mig hur förstörd han var efter detta.

Just nu är jag helt förvirrad. Vet inte hur jag ska tänka och vad jag ska känna. Hur allvarligt var det här? För tillfället känner jag nästan ingenting.
 
Det är precis så det känns nu. Jag tycker nästan synd om honom och att jag inte har rätt till mina känslor då han tydligen inte fattade vad han höll på med.

Det va SÅ synd om honom i telefonen. Även om han bad om ursäkt känns det mer som han ville visa mig hur förstörd han var efter detta.

Just nu är jag helt förvirrad. Vet inte hur jag ska tänka och vad jag ska känna. Hur allvarligt var det här? För tillfället känner jag nästan ingenting.
Du "ska" ingenting, tycker jag. Låt tankarna komma i den takt de kommer. Ha bara en sak klar för dig: det var INTE ditt fel. Han får väl tycka synd om sig själv om han vill, du ska inte göra det. Läs ditt sms igen, det var jättebra.
 
Just nu är jag helt förvirrad. Vet inte hur jag ska tänka och vad jag ska känna. Hur allvarligt var det här? För tillfället känner jag nästan ingenting.

För mig hjälpte det att försöka tänka ut mig själv ur ekvationen. Det vill säga om jag bara såg rent krasst på händelserna: hur allvarligt var det? I ditt fall: om en person har sex med en person i ett värnlöst tillstånd (och därtill oöverenskommet väljer att inte använda skydd, dvs utsätter personen för ytterligare risk), hur allvarligt är det?
 
Jag har varit med om samma sak och anmälde faktiskt till polisen.
Tyvärr möttes jag av en oförstående kvinnlig polis som ifrågasatte varför jag sov i samma säng som personen... (i sammanhanget var jag i en stadig relation).

Jag blir vansinnig bara jag tänker på det. Detta var 2001.
 
Det är precis så det känns nu. Jag tycker nästan synd om honom och att jag inte har rätt till mina känslor då han tydligen inte fattade vad han höll på med.

Det va SÅ synd om honom i telefonen. Även om han bad om ursäkt känns det mer som han ville visa mig hur förstörd han var efter detta.

Just nu är jag helt förvirrad. Vet inte hur jag ska tänka och vad jag ska känna. Hur allvarligt var det här? För tillfället känner jag nästan ingenting.

Samma reaktion fick jag (då för länge sedan). Han ursäktade sig och menade att han "sagt förlåt ju!"

Poängen är ju att det är så förbannat respektlöst och arrogant att man kräks!
 
Och nu svarar han: "Förlåt jag har missuppfattat allt."

För mig är den största avtändaren att han faktiskt tycker det är njutbart att ha sex med någon som inte ger något gensvar. Känns faktiskt djävligt twisted för mig, inte alls som någon jag gillar att ligga med. För mig är det viktigt att bägge är delaktiga, det är vad som får igång mig. Någon annan har kanske andra preferenser, men om han är sådan kille som går igång på passivitet, "spela död", underläge etc hade det bara varit SÅÅÅÅ off för mig.

Jag tycker du ska låta det gå ett par dagar och inte varken förminska eller förstora händelsen. Låt det ta lite tid innan det landar hos dig, prata med någon IRL kanske? En kompis eller så. Och känna efter om det känns som något du vill gå vidare med. Det kräver ju också en del energi och engagemang att gå vidare, tänker jag.
 
Han har gjort sig skyldig till ett övergrepp. Du har ingen skuld i det alls!
Hur du vill göra med ert fortsatta förhållande är upp till dig. Vill du avsluta är det helt ok och inget du ska tycka synd om honom för.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 485
Senast: Mia_R
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 222
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 241
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 382
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp