Min kk hade sex med mig när jag sov

För mig är den största avtändaren att han faktiskt tycker det är njutbart att ha sex med någon som inte ger något gensvar. Känns faktiskt djävligt twisted för mig, inte alls som någon jag gillar att ligga med. För mig är det viktigt att bägge är delaktiga, det är vad som får igång mig. Någon annan har kanske andra preferenser, men om han är sådan kille som går igång på passivitet, "spela död", underläge etc hade det bara varit SÅÅÅÅ off för mig.

Jag tycker du ska låta det gå ett par dagar och inte varken förminska eller förstora händelsen. Låt det ta lite tid innan det landar hos dig, prata med någon IRL kanske? En kompis eller så. Och känna efter om det känns som något du vill gå vidare med. Det kräver ju också en del energi och engagemang att gå vidare, tänker jag.

Jag blir så förbannad nu när jag tänker på det. Han påstår att jag va vaken och njöt. Det är sån jäkla bullshit alltså!

Det här var inte som de andra gångerna vi legat. Då har vi hånglat och han har sökt kontakt med mig. Nu var det precis tvärtom. Han försökte inte väcka mig eller söka någon slags respons. Han brukar kyssa mig, men det gjorde han inte nu. Han undvek det. Jag märkte ju skillnaden. Denna gången ville han att jag skulle förbli passiv och stilla så han bara kunde stoppa in den och hålla på. Han gick igång på att jag låg stilla och kunde utnyttja mig.

Och allt detta förnekar han även inför sig själv. Sanningen är att han tände på att ta för sig av någon som inte var där.
 
Det verkar inte vara helt ovanligt att folk håller på så. Vet flera av mina vänner vars pojkvänner har haft sex med dom när dom sovit, den förra jag träffade påstod att han gjorde det i sömnen och att det inte var något han kunde hjälpa.
 
Det verkar inte vara helt ovanligt att folk håller på så. Vet flera av mina vänner vars pojkvänner har haft sex med dom när dom sovit, den förra jag träffade påstod att han gjorde det i sömnen och att det inte var något han kunde hjälpa.

Hade det inte varit så tragiskt hade det ju varit patetisk humor.

Stackars män som är sådana offer för sin sexualitet.
 
Hade det inte varit så tragiskt hade det ju varit patetisk humor.

Stackars män som är sådana offer för sin sexualitet.

Med en så allvarlig defekt, som gör att man begår allvarliga brott när man sover, bör man givetvis inte bo i samma hushåll som någon annan. Aldrig dela säng med någon. Eller spärras in för vård.

Är man dessutom medveten om det i vaket tillstånd så bör man kunna åtalas om man ändå utsätter någon för risken genom att inte ta ansvar för sin sjukdom.
 
Med en så allvarlig defekt, som gör att man begår allvarliga brott när man sover, bör man givetvis inte bo i samma hushåll som någon annan. Aldrig dela säng med någon. Eller spärras in för vård.

Är man dessutom medveten om det i vaket tillstånd så bör man kunna åtalas om man ändå utsätter någon för risken genom att inte ta ansvar för sin sjukdom.

... eller kastreras? (ja, jag vet att det inte är PK att uttala det, men tanken kommer onekligen rinnande)

Plötsligt hade det varit djävulskt angeläget att inte göra något man inte kan stå för...
 
Mitt ex var precis sådan, vi var tillsammans i flera år från att vi var typ 13.
Det blev normaliserat under vårat förhållande, jag kunde gråta och be honom att sluta men han fortsatte tills han var klar. Sedan var det mitt fel, eller så blev han jätteledsen. Skäms fortfarande över det och känns som att det är jag som gjort fel, fast jag vet att det inte är så egentligen.

Blir så arg när jag tänker på det idag, han har förstört så mycket. Jag tycker du ska be honom fara och flyga.

Ush vad hemskt! Du har inte gjort något fel alls.

Din historia påminner om en fd kollega. Hon berättade att hennes barns pappa hade tvingat henne till sex under deras relation. Hon hade gråtit och skrikit och gjort motstånd. När jag sa att det va våldtäkt blev hon upprörd. Hon trodde inte det kunde vara det om man var i en relation. (Detta var ett svenskt ungt par, ca 10år sedan bara.)
 
Blir så ledsen och arg när jag läser.
Jag var med om en kk som började ha analsex med mig trots att han mycket väl visste att jag inte ville
När jag skrek till då det gjorde ont så garvade han bara och började härma mitt skrik.....

Fy fan!!! Hade han stoppat in den där hade jag definitivt anmält detta.
 
Jag blir så förbannad nu när jag tänker på det. Han påstår att jag va vaken och njöt. Det är sån jäkla bullshit alltså!

Det här var inte som de andra gångerna vi legat. Då har vi hånglat och han har sökt kontakt med mig. Nu var det precis tvärtom. Han försökte inte väcka mig eller söka någon slags respons. Han brukar kyssa mig, men det gjorde han inte nu. Han undvek det. Jag märkte ju skillnaden. Denna gången ville han att jag skulle förbli passiv och stilla så han bara kunde stoppa in den och hålla på. Han gick igång på att jag låg stilla och kunde utnyttja mig.

Och allt detta förnekar han även inför sig själv. Sanningen är att han tände på att ta för sig av någon som inte var där.
Jag hade nog övervägt att anmäla honom.
 
Usch jag mår lite illa av allt det här. Finns alldeles för många sånna killar. Går det ens att få dem att förstå?
Jag skickade ett långt mail en gång till en fd pojkvän som gjort saker med mig när jag sov, förklarade hur jag mådde och att det påverkade mig en lång tid efteråt. Fick inget svar alls.
Så jag gjorde som @Blueberry skriver men hjälpte det? Jag har ingen aning.

Edit: ts, jag behövde skriva det där mailet med vad jag kände, för det fick mig att må bättre. Bristen på reaktion däremot tyckte jag var väldigt jobbigt.

Ja ush vad obehagligt att han inte svarade. Han kunde ju iallafall snackat lite bullshit (som min kk gjorde). Bättre än att vara tyst.
 
Ett hemskt övergrepp har han utsatt dig för!
Han tog ifrån dig rätten att bestämma över din egen kropp. Vidrigt!
Frågan är hur tjejer ska kunna skydda sig mot att sådant händer. Du har uppfattat killen som empatisk och vänlig.
Varför gör en sån kille en sådan sak, jag fattar det bara inte.?

Hur hade han reagerat om du hade gjort så mot honom när han sov, det är frågan.
 
Det var en våldtäkt och din reaktion var helt normal, rimlig och naturlig. Du kan polisanmäla om du vill men ingen har rätt att försöka tvinga dig till det om du inte vill.


När vi tänker oss våldtäkter tänker de flesta på överfallsvåldtäkter i nån mörk gränd med våld eller hot om våld inblandat. En djupt traumatiserad och fysiskt skadad kvinna. Sanningen är att de vanligaste våldtäkterna är precis så här. De sker i hemmiljö, förövaren och offret känner varandra och inte sällan har förövaren svårt att inse att han har begått ett övergrepp öht. Han tycker ju inte att han har tvingat sig på henne med våld, men att "ha sex" med någon mot hennes vilja är per definition våldtäkt. Detta är vad våldtäktskultur ger oss. Män som inte ens reflekterar över att de inte skulle ha rätt till kvinnors kroppar närhelst de behagar. En sexualisering, till och med romantisering av övergrepp som en typ av sex. Jag kan verkligen inte förstå hur den stora skaran män inte är djupt kränkta över att förväntningarna på dem är så låga. De antas ju för fan inte ens klara av att tygla sin egen fysiska lust :confused:


Det är såklart inte alltid män som förgriper sig på kvinnor, men män är fanimej det strukturella problemet så de kan gott stå ut med att vara exempel! De karlar som faktiskt tar nåt jävla ansvar i frågan brukar inte ta till sig.
 
Det var en våldtäkt och din reaktion var helt normal, rimlig och naturlig. Du kan polisanmäla om du vill men ingen har rätt att försöka tvinga dig till det om du inte vill.


När vi tänker oss våldtäkter tänker de flesta på överfallsvåldtäkter i nån mörk gränd med våld eller hot om våld inblandat. En djupt traumatiserad och fysiskt skadad kvinna. Sanningen är att de vanligaste våldtäkterna är precis så här. De sker i hemmiljö, förövaren och offret känner varandra och inte sällan har förövaren svårt att inse att han har begått ett övergrepp öht. Han tycker ju inte att han har tvingat sig på henne med våld, men att "ha sex" med någon mot hennes vilja är per definition våldtäkt. Detta är vad våldtäktskultur ger oss. Män som inte ens reflekterar över att de inte skulle ha rätt till kvinnors kroppar närhelst de behagar. En sexualisering, till och med romantisering av övergrepp som en typ av sex. Jag kan verkligen inte förstå hur den stora skaran män inte är djupt kränkta över att förväntningarna på dem är så låga. De antas ju för fan inte ens klara av att tygla sin egen fysiska lust :confused:


Det är såklart inte alltid män som förgriper sig på kvinnor, men män är fanimej det strukturella problemet så de kan gott stå ut med att vara exempel! De karlar som faktiskt tar nåt jävla ansvar i frågan brukar inte ta till sig.

Jo, vi är djupt kränkta av dessa sk män som skyller sin avsaknad av mänsklighet och sina allvarliga brott på sitt könsorgan.

Och vi kan göra vad vi kan för att minska acceptansen för skiten. Bemöt all skit du hör och visa din avsky mot sk roliga skämt.
 
Ett hemskt övergrepp har han utsatt dig för!
Han tog ifrån dig rätten att bestämma över din egen kropp. Vidrigt!
Frågan är hur tjejer ska kunna skydda sig mot att sådant händer. Du har uppfattat killen som empatisk och vänlig.
Varför gör en sån kille en sådan sak, jag fattar det bara inte.?

Hur hade han reagerat om du hade gjort så mot honom när han sov, det är frågan.

Det är sånt här jag varit orolig för. Att någon jag litar på och känner mig trygg med bara går över gränsen helt plötsligt.

Samtidigt är jag lättad över att han inte var min pojkvän. Tänk om jag hade varit jättekär, älskat honom och haft en perfekt relation för övrigt. Hade jag gjort slut då? Eller hade jag "bara" blivit arg och sedan förlåtit och gått vidare. Oavsett vad hade det varit extremt jobbigt.
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 215
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 226
Senast: Whoever
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 247
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 384
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp