Bukefalos 28 år!

min lille misse:(

Sv: min lille misse:(

Usch nu gråter jag igen, orkade knappt läsa det du skrev utan att fullständigt bryta samman - jag är så ledsen för din skulle, men den lilla misen kunde inte få någon bättre än du. Massor med kramar till dig. Jag finns här för dig när helst du vill.

Har själv varit med om samma sak, går inte i ord att beskriva hur jobbigt det är. Kram och åter kram till dig.
 
Sv: min lille misse:(

tack vad snäll du är.
det känns fortfarade väldigt jobbigt saknar honom så mkt saknar en katt som ligger och värmer i knät, som sover tillsammans med en och som jamar varje gång man kommer hem.
usch det är hemskt.
kramar till er som är så snälla och skriver så fint
 
Sv: min lille misse:(

men anna dååå. Vad sorgligt!!! visste inte detta!!!
Det är de värsta som finns att ta bort djur som man kommer så nära.
Fruktar för kommande dagar.
har fortfarande en stor klump i halsen om vad som hölll på att hända min häst.
Fölet tänker jag inte så mycket på... nån gång har jag gjort det. Allt känns så overkligt bara, som om att hon aldrig var dräktig då hon aldrig såg ut att vara det...

Kramisar Från tina

TACK Tina ja visst är det hemsk saknaden är så stor det är så tomt utan honom.
du hade sån tur med ditt sto är så glad att hon överlevde ta vara på varje sekund med henne.
fölet hann du inte lära känna, kanske endå var det bästa men hemskt det som hände så onödigt.
men nu har ditt föl och min kisse träffats iaf.

kramas massa
 
Sv: min lille misse:(

Men usch nu gråter jag. :cry:
Han var jättefin.
Synd att du fick ha honom så kort tid hos dig. Men du ska ha en eloge som hjälpte honom såpass till ett bättre liv sista tiden.
 
Sv: min lille misse:(

tack så snällt sagt...
jo det känns hemskt att han stannade så kort tid precis när vi börjat trivas med varann och han kände dig så trygg.
försöker tänka på att han om vi inte hämtat honom, legat där ute i regnet och frysit ihjäl.
min lilla misse så tomt och kallt utan dig nu.
 
Sv: min lille misse:(

hej hej,
Läste inte tråden förrän nu. Jag kan bara hålla med alla - vilken bra sak att han fick komma till er och ha ett hem under sin sista tid!
Tänk vad gott han hade det!

Jag förstår att du saknar lilla katten :(

Stor kram!!!
 
Sv: min lille misse:(

Har inte heller sett tråden förrän nu. Sitter med tårar i ögonen och önskar att alla människor vore som er. Ni har gett lillmissen ett värdigt och fint avslut, all HEDER åt er och vilken lycka att ni möttes.
Många kramar till ER!!
Sov så gott lilla missen, många rosor.
 
Sv: min lille misse:(

Tänker på dig - gråter varje gång jag läser detta... Kram igen
 
Sv: min lille misse:(

tack ni alla det hjälper så mycket att ni stöttar, går inte en dag att jag tänker på honom och saknar honom.

hunden satt hela kvällen igår och gnällde efter kissen:(
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 379
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 296
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 119
Senast: Sel
·
Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp