JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fotograferar en del och datorn är full med bilder. Oj, det är ju en stor del av mitt liv som ligger där, inser jag när jag bläddrar bland dem.
Den här bilden, med en spricka rätt genom landskapet, är taget samma morgon som förhållandet med exet sprack för gott. Ödets ironi?
Och på radion hörde jag den här låten idag:
Moving On
Ja, det är ju bara att göra det.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alkohol
Dagbok Jag startar en dagbokstråd om alkohol, för att sortera och dokumentera mina tankar. Det jag har tagit med mig från det här året är att...
Startad av Midsommarblomster
3 Aug 2026
Svar: 21
Visningar: 2 039
Dagbok
Stress av det, stress för det, stress över det...
Dagbok Jag är inne i en period där jag stressar nått enormt. Över allt. Pga av allt. Inför allt. Jag vet inte vad som är utlösande faktor...
Startad av MissFideli
18 Jan 2026
Svar: 15
Visningar: 1 109
Dagbok
I'll come running with a heart on fire
Dagbok I ett slags uppvaknande efter London, del ett. På vift i världen igen, men denna gång i Huvudstaden. Och nu med ett solklart syfte och...
Startad av miumiu
3 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 389
Dagbok
The story so far ...
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det.
De...
Startad av Sharpless
12 Apr 2025
Svar: 8
Visningar: 1 966
Dagbok
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07
Årets bantningstråd
Svar: 51
Visningar: 1 850
Vård
Bildtråd
Gnägg Ponny efter utredningsspray och intensivt borstande. Behövde använda ett skohorn för att hon skulle få fram öronen 😆, hon hade ledsnat...
cili
Idag kl 08:44