Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ringt och delat upp det på vattenfall nu.
En ska avklarad idag![]()
inte nån som kan följa med, får redan hjälp av soc men måste typ överklaga varje gång därav den dyra elkostnaden.
Jag har annars fasta kostnader, men kom efter när a-kassa och sjukpenning kom i osynk och dessutom har jag haft 75% a-kasseinkomst kan man säga.
Har bett om hjälp med elen en gång, fick inte det fick hjälp med tandis nu iaf.
Därför hamnade jag efter med hyran med då jag var tvungen att betala en elräkning på 2000kr
det säger nåt om vilket kaos jag har i huvudet när det nu först, efter ett år, slog mig att jag kan skicka in 4 kassakort åt gången istället för varannan vecka och då få hela månadsbeloppet samtidigt.
ska ringa vattenfall imorgon och dela upp. Har lite kvar på en släpande hyra, men där har jag en avbetalningsplan så.
Glömmer dock att ta den för det mesta
De har typ bara en handläggare
Men jag kämpar på.
Ja det är nässpray, annars hade de legat med mina andra mediciner![]()
De där vitaminbristerna och ev. sköldkörtelrubbningar testar man enkelt med ett blodprov på VC.
Sen kan man vid extrema brister behöva/få tex. sprutor med vitamin. Medecin för sköldkörtel besvär osv.
MEN: det Ska vara praxis att de kollar sånt när man söker för ångest och/depression första gången ....
Jag har försökt äta mig från depression och ångest- funka inte (på mig).